WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Friday, September 23, 2011

merantau ke Kedah .

Assalamualaikum ! Hello readers ! ;)

fiuhh , ta sangka sekarang dah masuk Year 2 Sem 1. dah lebih setahun ghupenye dok kat SEGi University College , Kota Damansara . ;)

Alhamdulillah , kali ni dapat posting ke Putra Medical Centre , Alor Setar , Kedah for 3 weeks . yeahh , 3 minggu yo ! sebelum ni pernah ke Tanjung Karang 2 minggu & Arunamari 2 minggu . tu semua dekat . kalini , jauhh !! :|

saya harap saya dapat buat yang terbaik di sana . tidak memalukan nama SEGi & group saya . saya juga berharap agar perjalanan saya akan selamat pergi & balik . insyaAllah , kita akan berjumpa lagi selepas 3 minggu . doakan kejayaan saya yawhh ! terima kasih . ;)




A F I Q A H Z A I R I Z A L

3 pencinta coklat:

NasQ said... [Reply]

eh... jauhnya? ada hostel ke?

AfiqahZ said... [Reply]

@Tukang Karut
ada hostel ! :)

ZULAIKHA ZAHARI said... [Reply]

Hai. belog lama kita dh tak boleh bukak. yang nie ha. thisisminejustjuju.blogspot.com. now ada belog baru. hahah. rindu kawan kawan blogger . glad to see again blogger:)