WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Tuesday, September 20, 2011

cerita itu ini .

Assalamualaikum ! Hello readers ! ;)

Hye geng ! amacam raya ? seronok ! pheww , enjoyy seyh raya ! sampai hilang fokus nak study . even dah habis cuti raya pon , mood raya ta habis lagi . belajar makin malas , tahniah ! -,-

masa di kampung gua kat Indonesia , seronok seyh ! keluarga sebelah papa semua balik ! dari anak , menantu , cucu & cicit . sume ada ! keluarga belah mama , cuma keluarga kami & keluarga makcik je . but, still meriah ! ;)  berjalan kesana kemari , banyak sangat gambar , malas nak upload . :P


pulang dari bercuti , start kuliah . sangat sangat malas ! dah la demam ! almost 3 weeks demam , takde suara pulak tu ! ni mesti kes karoke malam sebelum balik Malaysia . kaw kaw wa jerit & lompat lompat . hehe . :P 

minggu kedua raya , gua & geng gua g beraya on Sunday , then terus ke Teluk Batik dan bermalam di sana . seronok seyhh bercuti bersama rakan rakan ! ni la plan pertama kami yang berjaya ! selama ni , asek plan je tapi ta pernah jadi . kami balik ke Damansara on Monday . wehuu . :D


lepas balik dari Teluk Batik , ke kolej semula dan belajar macam biasa . masih belom bersemangat nak belaja . haih ! minggu ketiga raya , gua & the geng ke Sungai Gabai pulakk ! haha . merata kami pergi sepanjang raya ni . tapi ada masalah plak time kat Gabai . malas nak cerita laa . :P


last raya , kemungkinan g open house rakan rakan jep . lepas raya , kene struggle balik untuk catch up benda yang aku dah banyak tinggal sebelum raya . skarang dah masuk practical . final exam is around the corner . so , study hard ! malu la weyy kalo pointer drop ! haishh ! harap harap dapat pointer maintan 3 pointer & above . berusaha ! ;)

skang ni , gua da makin malas update blog . almaklumlah , takde internet kat rumah . berokben pon takde , papa ta bagi gua ambik berokben , die tawu anak die ta study nanti . padan muka aku . -,-

kalo gua rajin , gua update la blog . kalo tak , bia je la laman sesawang gua ni bersawang . haha . thanx for reading geng ! kbaii ! ;)


A F I Q A H Z A I R I Z A L

1 pencinta coklat:

Ayie Abas said... [Reply]

ERMMM...MERATA2 AWK BERJALAN AFIQAH...BETUL2 BERAYA SAKAN...TENGOK AWAK BERKELAH DI AIR TERJUN YG TAK TAHAN TU..RASA NAK MASUK AJE DLM PIC TU....hehehe :p