WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Sunday, May 29, 2011

saya gemuk . :(

Assalamualaikum ! Hello readers ! :D

Lepas solat Subuh, mama suruh kemas rumah. time kemas rumah, cici ajak pergi kenduri kahwin kat Kampung Medan. & aku cakap ' tamahuu ! eika paling ta suka pegi kenduri. kecuali kalau ada ayam masak merah". cici cakap "kau ingat aku suka ke? jom la teman akak, ka". aku tetap berkeras tamahu & tetap tidak memahukan diri untuk pergi kenduri. Akhirnya, cici pergi bersama mama & jamil.

Lepas siap kemas rumah, mengonlinekan diri sebentar. then, papa pulang dari niaga. suruh aku kemas barang barang niaga beliau. lantas aku pun pergi kemas selepas setengah jam disuruh. hehe. time tengah kemas, jiran aku datang, named Cik Ana. dia beli barang. dia pandang aku & ckp "MasyaAllah! dah gemuk kau sekarang pikahh!!". 

aku terkejut tengok Cik Ana yang macam org histeria melihat kegemukan aku. tawu la aku gemuk. tapayah la excited sangat jerit kuat kuat bagi satu kampung tawu. haiyoo, memalukan cholesterol dalam badan aku je. herhh. aku cuma mampu senyum tak ikhlas. pastu die bebel ape ntah, aku buat bodo je. bukan masuk telinga kanan, keluar telinga kiri. tapi, memang tak masuk masuk dalam telinga aku ape die cakap. =='

biaq p lahh Cik Ana oyy. aku gemuk pon bukan ganggu ruang dalam rumah kau. aku kurus kang, tiap hari aku jalan depan anak mata kauu. herhh. tension tension. sape lagi nak cakap aku gemuk?? mari lahhh ! aku memang gemuk. tak kacau hidup kau pun kan? =="

jap, jap... apahal aku nak memarah sangat neh? herhh. dah la, nak p jemput dayot kat Batu 8 jap. dah lama tak drive. drift la..ape lagi. naik Suzuki APV plakk. cool mennn ! adios ! :))




A F I Q A H Z A I R I Z A L

2 pencinta coklat:

Nasriq said... [Reply]

gemuk ke macam ni? ok je ni...

-[miracle]- said... [Reply]

@Nasriq
gemuk laa . =="