WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Tuesday, February 15, 2011

syurga cinta

Assalamualaikum ! Hello readers ! :)

saya terbaca ayat ni kat status FB rakan saya, Hidayat . & saya suka :)


Jodoh dari Syaitan… berkenalan, berpegangan tangan, buat maksiat, mengandung lalu bernikah.

Jodoh dari Jin… berkenalan, bertepuk sebelah tangan, lalu dibomoh dan disihirkan sebelah pihak sampai tunduk mengikut kemahuan lalu bernikah.

Jodoh dari Allah… cinta berputik, masuk meminang dan langsung bernikah, itulah 
SYURGA CINTA.


saya jatuh hati dengan ayat ni. semua orang mencari syurga cinta. begitu juga saya . sebolehnya, saya akan mengelakkan diri dari jodoh dari syaitan mahu pun jin. ya, saya tahu. semua orang sentiasa ada perasaan menyayangi dan ingin disayangi. tapi, biarlah kasih sayang itu dalam cara yang halal. bukan berlandaskan nafsu semata-mata .

biarlah hubungan saya dengan bakal suami saya nanti diredhai Allah. siapa bakal suami saya? wallahualam. biarlah semua nya Allah yang tentukan . saya redha siapa pun dia. :)


*kenapa aku buat entry macamni? gilo =="

A F I Q A H Z A I R I Z A L

14 pencinta coklat:

Fazrel Jenal said... [Reply]

cerita nya best :)

-[miracle]- said... [Reply]

@Fazrel Jenal
ohh, its from a story ea? ngee~

niesz said... [Reply]

cinta pd ALLAH yg kekal abadi.. :)

-[miracle]- said... [Reply]

@niesz
heee, agree :)

Ain Zulaikha said... [Reply]

saya harap saya dpat bertemu dengan jodoh dari Allah secepat yang mungkin..hehhehehe

-[miracle]- said... [Reply]

@Ain Zulaikha
amin ! heee :)

Nasriq said... [Reply]

Macam2 cinta ada rupanya ek...

wahida said... [Reply]

meh akak carikan utk ko...heheh...

xcyber said... [Reply]

mintak simpang la yer..
x nk la jodoh dr syaitan yg direjam ni

-[miracle]- said... [Reply]

@Nasriq
yeahh. macam macam adaa. haha :P

-[miracle]- said... [Reply]

@wahida
haha. boleh boleh. carikan lah. wakaka :D

-[miracle]- said... [Reply]

@xcyber
yeaapp. agree :)

iedchan said... [Reply]

owh..ayat tu dari ayat surga cinta kan...hehe..doa kan selalu dapat cinta surga cinta tu...:))

-[miracle]- said... [Reply]

@iedchan
yeap. aha, insyaAllah . :)
awak pun.. :)