WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Thursday, February 17, 2011

result final exam sem 1 dah keluar !!

Assalamualaikum ! Hello readers ! :)

fiuhh ! setelah menanti hampir 2 bulan, akhirnya result final exam sem 1 keluar jugakk. result keluar at 10 am. Ms.Ju cakap, kalao lulus, kami akan dapat slip. kalao gagal, kene pergi jumpe Ms.Ju. aku dah start menggigil bila tengok semua orang berkerumun depan tingkap kecik kat Faculty of Nursing. excited ambek result. ade yang lulus, ade yang senyum senyum, ade yang sedih & terus pegi jumpe Ms.Ju.

bila dah kurang, aku pon pergi lah kat tingkap kecik tu. 2 orang rakan di hadapan aku gagal . takut sangat ! then, its my turn. i signed my name on a paper.. then cakap "Nur Afiqah Binti Zairizal". akak yang bagi slip exam tuh pon cari. lama seyhh! dah la siap buat muka pelik. cari macam tak jumpe. aku dah takut sangat!!  kawan kawan aku semua tunggu je. & nasib baik slip aku ade ! dats mean, aku tak fail ! fiuhh~

aku tersengih sekejap. tapi, takut nak tengok result. sebab aku taknak pointer 2 something. well, walaupun aku jenis yang study last minute & banyak main dari belajar, tapi aku tetap nak dapat result yang bagus. teruk kan? usaha sikit, nak result gempak pulakk ! haha.

aku tengok result. alhamdulillah. sengihan makin lebar. hee. then, semua orang terus berkerumun kat aku. haha. takde la semua orang sangat pon. lalala. alina pulak dah melonjak lonjak sambil cakap "eika, aku dapat slip!!". haha. semua yang dapat slip excited lahh sebab lulus. alina dapat pointer 3.11. hebat kan? :)

okayy, this is my result. tak hebat macam korang. tapi, aku bersyukur. takde niat nak bangga diri. kepada sesiapa yang rasa aku nak bangga diri, aku cuma nak bagitawu, aku memang bangga. lalala ~

boleh tekan untuk zoom in. :)


then, aku teman kawan kawan yang fail untuk jumpa Ms.Ju & ambik result diorang. ramai fail kat Health Science. kene repeat & bayar RM 100. ohh men ! semua yang fail, aku tanya CGPA. semuanya atas 2 pointer. then aku cakap, "relax! PTPTN lepas. kompem dapat". haha. pike pasal duit je ann? terukk! :P

seterusnya, aku & alina konon konon nak pegi celebrate markah kami yang tak seberapa ni lah kann. makan kat Bintang, tempat biasa je pon. beli makanan & minuman canggih sket. biasenye, beli skyjuice je. kali ni, beli sparkling juice plakk. haha. yummy ! :D


alhamdulillah. kepada shahrul yang dah jadikan aku fabulous rival kau, thanx a lot. u have teach me a lot before the final exam & i can answer the Q based on ur lecture. dont worry. maybe its just a luck for me. coz i dont study hard like u. well, u know me aite? haha. im the laziest girl ever. :P 
kepada alina, congrats babe ! u've improve ! im proud of you. u can do much more better after this okayy . :)
kepada rakan rakan yang kene repeat, dont worry. make this your first & last failure. lets study much harder to get better result afterwards.
i love you all. congratulation everyone . :)

i always hold on my Principe :-

only those who dare to fail greatly can ever achieve greatly . :)


A F I Q A H Z A I R I Z A L

12 pencinta coklat:

ayi'e azery said... [Reply]

untung ar kn....

NasQ said... [Reply]

wuaaa...ok sangat result tu...tahniah2...

ayi'e azery said... [Reply]

untung larh kn...mkn kt bintang ta ajk....twu ar kn....

ayi'e azery said... [Reply]

untung ar kn,...mkn kt bntng ta ajk....twu ar ta 3 above kn,..

AfiqahZ said... [Reply]

@Nasriq
wahhaaa~
thanx ! :D

AfiqahZ said... [Reply]

@saye ar nie...
ek elee, ayat mintak penampar ann.
korg yg lari ntah ke mana. =="

KUREKURE COMEL said... [Reply]

wahhh..tumpang gembira skali...
tahniah ye....hehehe

Anonymous said... [Reply]

congrats. ^^
★★★★★

AfiqahZ said... [Reply]

@KUREKURE COMEL
heee~
thanx kurekure :D

AfiqahZ said... [Reply]

@Anonymous
thanx az ! :)

h!d[@]yah said... [Reply]

congates weyh..teror tu!!!lg cket nk dean list..gud luck keyh.

AfiqahZ said... [Reply]

@ h!d[@]yah
heee, thanx dayah :D