WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Tuesday, February 22, 2011

siapa pernah kene buli ?

Assalamualaikum ! Hello readers ! ;)

21.02.2011 . Monday . seorang pelajar perempuan dari SEGi University College telah dibuli oleh 11 orang pelajar lelaki & seorang pelajar perempuan. gambar di bawah adalah bukti pelajar perempuan ini dibuli .





gambar gambar di atas menunjukkan seperti gadis itu makan semua makanan dalam pinggan & gelas tersebut. 
*nasib baik ada wan kat sebelah. so, nampak macam die yang makan. not me. kah3 ~ :D


ni lah muka muka pembuli pembuli tersebut  :


Sekian , terima kasih . :)



A F I Q A H Z A I R I Z A L

16 pencinta coklat:

KUREKURE COMEL said... [Reply]

ni mesti lepas amik kptsn peksa kan...hehehe....


amboi...byk mkn?hehehe...meh mina lak buli...

+h!d[@]yah+ said... [Reply]

aduyai..ingt kene buli ape la td...
siot ko..

-[miracle]- said... [Reply]

@KUREKURE COMEL
haha. taklah . saje je. :P

mane ade banyak. sob sob =="

-[miracle]- said... [Reply]

@ h!d[@]yah
hahahaha . padan mukaa ! :P

Anonymous said... [Reply]

cite yg menarik. :D

-[miracle]- said... [Reply]

@Anonymous
err, thanx :P

TAYAR PANCIT said... [Reply]

hai awak :) saye da join awak :)http://tayarpancit.blogspot.com/2011/02/dari-manchester-ucapan-terima-kasih.html

Nasriq said... [Reply]

orang yang biasa dibuli adalah seorang pembuli sebenarnya...renung2 kan dan selamat beramal...

Heidi Shafiq said... [Reply]

korang mkn ktner ni? mcm best je..

Ain Zulaikha said... [Reply]

hehe apa salahnya dorang buli, bukan selalu pun kan.. saya pun dah lama tak kena buli.. hehe

aleen aiden said... [Reply]

buli pesen macam ni seronok ouh.kenyang.hahah

-[miracle]- said... [Reply]

@TAYAR PANCIT
oh thanx. will drop by later :)

-[miracle]- said... [Reply]

@Nasriq
eh eh , mane tawu nii? hahaha :P

-[miracle]- said... [Reply]

@Heidi Shafiq
kat Bintang at Cova Square.
depan kolej SEGi. :)

-[miracle]- said... [Reply]

@Ain Zulaikha
haha. dah selalu ! grr !
haha. meh meh eika buli ain. :P

-[miracle]- said... [Reply]

@aleen aiden
itu semua pinggan diorang laaa.
sy belum habis makan. asek tersedak je.
nak makan pon ta senang. penat ketawa. :P