WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Saturday, January 22, 2011

impian saya .

surely, masing masing ada impian kan? mari lihat salah satu impian saya. sebab kalau cerita semua, tak habis pulak kan. cerita salah satu dulu okayy. ianya adalahh .....



jeng jengg jengg ~~




mempersembahkan !! :D



lukisan pertama . jangan gelak !!


ergh ! cukup lah gelak ! tapaya nak gelak sgt. saya tawu lukisan saya sangat cantik kann ! sibukk. sibaik tak buat pokok & kereta . lalala ~  baiklah ! ini adalah susunan rumah saya, cici & dayot. oh btw, cici & dayot adalah kakak saya. saya merupakan anak bongsu perempuan. impian ini telah saya keutarakan kepada seluruh ahli keluarga saya sampai mereka ketawa guling guling. & sekarang, saya nak share dengan kalian semua . :D

kenapa rumah saya kat tengah tengah? ini adalah kerana, cici & dayot pandai masak manakala saya memang tak pandai masak walaupon kononnye dah diajar oleh mama, papa & ramai orang dah paksa saya belajar masak. heyy, saya pandai masak megi lah. sedap ok ! wee. ohh , maaf yea semua bakal ibu mertua yang nak jadikan saya menantu. sebenarnya, saya bukannya taknak masak, tapi bila ade orang lain lagi pandai masak, saya lebih suka bagi peluang kat orang lain untuk masak. *alasan baikk punye . :P

so, bila rumah kami bersebelahan, mudah lah saya untuk makan. saya hanya perlu membekalkan bahan masakan kepada kakak2 saya. kalau saya dah bosan dengan makanan cici, saya beralih kepada masakan dayot & begitulah seterusnya. bijak bukan? saya tawu ia memang bijak. terima kasih. :)

oh btw, cici bekerja sebagai scientist. dayot bekerja sebagai pharmacist manakala saya adalah seorang nurse. maka, papa & mama sangat beruntung dapat kami bertiga. sampai ade orang jelous dengan keluarga kami. orang dengki memang macam tu. haha. biarkan die. :P

kesimpulannya, saya sangat beruntung sebab dapat kakak kakak yang pandai memasak. ohhh indahnya hidup saya. sila jelous :D



A F I Q A H Z A I R I Z A L

14 pencinta coklat:

Taufan Ribut said... [Reply]

grrrrrrrrrrrrrrrr

-[miracle]- said... [Reply]

@Taufan Ribut
errr, ape maksudnya tu? haha :D

miaa spungen said... [Reply]

huhu comel... beb do follow me back yaa =)

-[miracle]- said... [Reply]

@miaa spungen
haha. kelakar la. thanx !

okayy :)

KUREKURE COMEL said... [Reply]

hahaha...nk cte die xpndai masak rupenye...ish2......nk promote akak la ni....hehehehe....meh bg satu kasi kat adik....kuikuikui

Anonymous said... [Reply]

best2. *jeles. :o
*thumbs up ^^

Mas-Azi-Mah said... [Reply]

hehe.. semoga impian tercapai :)
lawa gojes betul blog ni.. ^^

-[miracle]- said... [Reply]

@KUREKURE COMEL
wakaka~ :P
jujur nehh. :P
nak ke? cehh. igt barang ke nak bagi bagi? ta bolehh :P

-[miracle]- said... [Reply]

@Anonymous
haha. thanx AZ ! :)

-[miracle]- said... [Reply]

@Mas-Azi-Mah
yeahh ! harap harap. tp akak akak saya tanak. teruk betol diorg. =="

oh thanx ! :D

zaty luvlianncezzz said... [Reply]

beshhhnye

sye xde kakak

huhu

-[miracle]- said... [Reply]

@zaty luvlianncezzz
alahaii , siannye . relax okayy . :)

weee~

Ainnsya potpet said... [Reply]

wahahahaha. Nice :)

-[miracle]- said... [Reply]

@Ainnsya potpet
thanx babe ! :D