WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Saturday, January 22, 2011

award from Topan



terima kasih imchek Topan Barchiel sebab bagi saya award neh. 

well, actually saya bukan follower yg betol betol ke - 100 . saya adalah follower yg ke - 101 . jadi, saya serba salah nak ambil award neh sebab takut follower yg ke - 100 kecik hati pulak.
*tetibe rasa diri macam baik gila. haha.

tapi, disebabkan imchek Topan Barchiel dah tujukan award neh untuk saya, saya ambik jugak.
oh by the way, harini birthday imchek Topan lahh ! 22.01.2011.  jom ramai-ramai serbu blog die & wish Happy Birthdayy ! :DD 




A F I Q A H Z A I R I Z A L

4 pencinta coklat:

kindergartenlibrary said... [Reply]

tahniah ..
=)

AfiqahZ said... [Reply]

haha. thanx nelly :)

Taufan Bin Ribut said... [Reply]

actly cam ni...follower ke 1oo tu cume follow pkai myspace.n ade komen kat cbox.so url pon x de..that y i decide tok bg award ni kay u,sbb u all ber due follow serentak..so ni baru je si miaa tu bg url blog die.so dengan tak segan silu saye bg je kat due2....tak kan nak tarik balik kot..berok siku lak..

AfiqahZ said... [Reply]

@Taufan Ribut
ohh ! baru paham ! baiklah imchek topan, terima kasih ! :D