WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Sunday, December 5, 2010

walkin .

sesampainye aku di hostel lepas kuar ngan hidhir, nina, siti, sya & zu nga bersiap2. mao ke Tesco katenye. memula aku mcm tanak ikot, tp rase cam nak ikot plak. coz diorg ckp mao berjalan ke Tesco. da lame ta exercise. so, join jepp. ape ntah mimpi..masing2 makeup. hadoyy. aku da siap g amek baju kat dobi & jemur baju yg da basuh .. tp diorg ta settle makeup ag. pelik btol la ngan perempuan neh. huu. bile la aku nak jadi perempuan bermakeup neh. haha :DD


nape aku nmpak pendek? haha


afta siap, kami turun. jalanjalan. singgah 7E jap. nina mao beli tisu. yea laa. kang abes makeup bile berpeluh. :D keluar dri flora, nmpk ayam madu. pergh! tergugat iman. terus beli. haha. makan sambil jalan ke curve. ta sopan! :P pehtu, sebok bergambar. aku layan lagu jep. pasang earphone. then, ta hengat dunia. taw2, da sampai tesco. :P

singgah kat pokok yg kononnye cun :D

sesampainye di Tesco, masing2 mencucuk duit di ATM machine. then, g ladies. masing2 membetulkan tudung & makeup. ahaha. pehtu, beli ice blended utk melepaskan lelah lepas jalan lebih kurg sejam. huhh. ta rase penat plak. maybe coz leka layan lagu kot. thanx Hitz.fm. :D lpas beli ice blended, kami keluar. kat tmpat kasut. bape jam ntah kat tmpt kasut as itu adalah tujuan utama diorg. aku follow jepp. nina tuhh yg ta habis2 bising nak beli kasut heels. hadeyhh. time diorg nga pilih & aku dok lepak jepp..nmpk mira & azrry ! yeaahhaaa. kantoy dating. haha. azrry sengih jee. chett. :P siap la kau kene bahan ngan aku esok. :>


lepas beli kasut, nina & siti stop kat kedai jam. masing2 membelikan jam utk boypren masing2. hahaa. kalo aku ade boyprenn, kompem aku pon gedik2 na beli kan? wahhaa. lepas beli jam, naik atas. g masuk Tesco. masuk2 je, ade machine ntok print gamba. aku pon ngengade la nak print pic. mao print pic aku & hidhir. pergh! gambar itu menimbulkan kontroversi. sbnrnye tanak bg nina nmpk, tp die da ternmpk plak. habis aku kene soal mcm2. wakaka. kantoyy di situ. penat aku rahsiakan hal gambar tuhh. mampoihh. nina kate aku comel dlm pic tuhh. aww. malu i. haha :D

da siap printing, kami g kedai accesories pulakk. beli rantai la, subang la. mcm2 la kitorg neh. ta syg duit betol. haha. beli rantai sesame. aku, siti & nina. perghh. cun plak ann. hee. then, kami pon pulang naik teksi. jumpe plak ngan pakcik taxi yg TERBAIK. kelakar gilaa. pakcik taxi uh dari shah alam. haha. mmg superb ahh. gelak je sepanjang jalan. mekaseh pakcik ! :D


sampai rumah, masing2 pakai rantai & subang. subang plastik. telinga sy sudah gatal2. baru pake kejap. mampoihh laa. mmg telinga mintak emas je la telinga aku nehh. plastik pon die tamao. hiyshh. terokk. :|

ape pon, tatao nape. harini cam best gila hangout. seronokk. sukaa. & skang suda penat. ngantok. baru 10.30pm. hee. nite readers ! :)



gadis yg enjoyy,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: