WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Sunday, December 5, 2010

snacks lagii . :D

keluar makan ngan hidhir todayy. gerak kol bape ntahh. suda lupakk. :P
di sebabkan tatao mahu kemana, kami bergerak ke Giant KD. aku penah g sane skali jepp. ngan bro wan darul. lunch nasi beriani, then balik hostel. so, time g ngan hidhir neh, mmg jalan jepp. siap masuk the real giant lagikk. hee :D
kami makan di "d'jendela". erm. fresh orange die sedap. manis.
kuey teow kungfu plak byk sayur. ta beshh. :P but overall, okayy lah. :)

lepas makan, hidhir ajak masuk giant. die kate mao belikan sy BF ! heee. kami jalan & cari BF. pergh! aku dah jatuh cinta kat Giant la weyh! die punye syurga chocolate mmg terbaik. teringat time keje kat econsave dulu. tp, Giant pye lagi terhebat lahh ! harga murah plak arini. biasa RM6++. arini, RM5 jepp. terbaikk ahh. hidhir suro amek byk2. die ckp, kang die g Perak da xle belikan aku BF. huuu :(
oh btw, hidhir is going to Perak. business stuff. beasak lah. have to face it . :)
ten, aku amek 1 BF, 1 fruit & nut & 1 more is chocolate mousse. banyak kan? hee. lepas tu, die suro amek keropok la, gegula laa. macam2. heee. thanx awak ! :)

RM 40 .


lepas membelibelah, kami keluar. nmpak ice cream ! beli icecream pulak. haha. mmg gemok la aku kalo jalan ngan hidhir neh. makan memanjangg. die sebok suro aku makan gula2 masam. ta puas hati coz aku tak merasa kemasaman gula2 yg kononnya masam tuh. hilang deria masam. :P then, gerak pulang ke flora. kejap saje kan? huwaaa. :(

kungah ! take a good care of urself ok? kerja lelok. jgn dok memain je. jgn asek merayau jek. dok umah tuhh lelok. kesian dok dlm hutan. haha. peace. :D
setahun di perak kan? im gonna mish u lah kungah ! hatihati ok ? all the best ! :)


gadis yg suka dpt snacks,
eika.



A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: