WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Monday, December 6, 2010

cheesy lava :D


harini ta byk buat procedure. masing2 da sebok mnx sign dri CI. nak penuhkan buku log. hehe. banyak bersembang jepp. hal yg sgt menarik perhatian adalah pasal makan ! yeahh. feveret aku la tuhh. :D

lepak ngan shahir, wan, apiz, alina, ayu & mat. memula, aku
ckp.. "kan best kalau kat dunia neh takde sayur". then, alina & apiz setuju! yeahh!
kami je yg ta mkn sayur. hee. pastuh, aku ckp la aku suke makan coslow. shahir ckp die reti buat coslow. walaweyhh! terbaik ahh. aku suro die buatkan coslow. die kate, insyaAllah. tetibe masuk bab Pizza ! the latest cheesy pizza. perghh! mesti sedap gila lahh. mst cheese die byk gilaaa. mahu !! masing2 da terliur je dgr cheesy pizza uhh. aku mesti makan pizza tuh. its a must !! :DD



ta sabar seyhh. bile la nak makan this latest pizza cheesy lava nehh. yummyyy ! :DD


gadis yg nak mkn cheesy lava pizza,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

2 pencinta coklat:

h!d[@]yah said... [Reply]

apsal ak mkn piza uh cm cpt muak r...hahaha

AfiqahZ said... [Reply]

haha. kau ta suke sgt kot makan cheese.
kalo ta suke or ta biase, mmg cpat muak. huu~