WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Tuesday, December 7, 2010

1.41 am

actually, i was sleeping tadi. at 12.46am, awake. teringat plan aku & kwn2 kat kolej siang tadi. kate mao tukar profile piccha. konon je nak bangunkan shiayu, padahal aku sndri tertido. wakaka. bangun, terus tukar gambar. ayu da bising2 sbb aku ta tukar lagi. the others pon ade yg blom tukaa. heee. :D

"Be serious". itu la cerita yg mahu disampaikan. kat kolej td, time aku nga lepak ngan rakan2, alina & husnina dtg kat aku. alina buat muka konon serious. nina plak da gelak2. aku buat muka toya. *muka toya tuh ape wehh? haha*. ehem. then alina cakap, "ka, kau da byk berubah. kau da tak macam dulu lagi". aku tgk & aku sengih. ta jadik la lakonan korg! hampehh! laenkali, belajar dari yg pakar. haiyooo. pehtu, aku ajak diorg g buat kat siti. mari, belajar dri yg pakar. aku tamao bawak nina coz kang die gelak, habis hancur rancangan. aku bawak alina je. time kami mao g kat siti, die nga lepak ngan boyfie die. aku dtg kat nexti. & aku ckp, "siti..sini jap. aku ade hal nak ckp ngan kau". *muka da serious tahap cipan sampai cipan pon da lame ta nmpk aku buat muke serious cmni* . then, aku ckp la dialog yg same mcm alina ckp. patutnye, lepas ckp, kitorg kene terus blah utk meninggalkan tanda tye kat nexti. tp, die bole ckp, "yea laa. aku mintak mahap. aku taw aku da byk berubah skang neh......" , time die nga bebel, aku main blah je ngan alina. ape lagikk, betol2 touching r si nexti tuhh. haa. kan menjadi taktik lakonan aku. kitorg blah & tgk boyfie nexti tgh memujuk die coz die da merajok. wakakak :DD

nina suro pujok. hadehh. ni yg lemah neh. aku ta pandai pujok, tp aku bole explain. itu saje. so, aku & alina pon g balik kat nexti. aku ckp ngan nexti tp die touching habis2an. die ckp, "nanti la. papehal ckp kat umah". muke die ketat habis. haha. aku ppedulik hape. tarik je lengan die. & aku ckp la bnd sbnr kat die. then, die gelak. kan da kene bang bang boom. lepas uh, tros die g balik kat boyfie die. ciss. haha. mission accomplish. :>

mangsa seterusnya. abg long aka faqa ! :D
time uh, abg long nga lepak ngan wifey die. aku dtg kat diorg. & aku ckp dialog yg same kat abg long. then abg long ckp, "haa? abg long da buat ape? ne de berubah laa". wifey die pon da terkezotnye tgk aku ckp cm uh kat abg long. then, ta tahan tgk muke abg long, tros aku gelak & blah. wahhaa. time uh, alina takde. rugi betol. time nak balik, aku buat balik kat abg long. then, alina, wan & azrry siap support aku. & cerita tuh da jadi meleret. siap cakap pasal harta pusaka mak which is sepasu tanah laa. then, angah tak dtg kolej sbb cari duit ntok adik2 laa. abg long pentingkan diri & isteri la. hape laa. hadehh. mmg terbaik. smpi bebudak da balik, kitorg masih bertekak tak tentu pasal. utk meredakan keadaan, aku ckp, "dah dah. lusa kite sambung. to be continued". diorg pon chill & balik. haha. ntah pape ann? mmg kuar merepek la kami neh. like ! :D


gadis yg try to be serious,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: