WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Tuesday, December 14, 2010

makin tua makin annoying .

this week, we've start our revision week. mostly, buat Self Direct Learning [SDL]. pandai2 la duduk kat library or study corner ntok study. ade yg lg sopan, g makan2 kat CovaSquare. hampehh. ==" . isnin, xde kelas. so, SDL from 1-5pm. yg seronoknye, xyah dtg pagi. pepagi, bole bgn lmbat, mandi lmbat, siap lambat & segalanya lambat. 12pm, baru gerak ke kolej. isnin, ade practical at 5pm. masuk ward & buat procedure. konon je la buat procedure, padahal ..... tettt! :p

time dlm ward, tetibe cici call aku. die cite pasal mama yg kene kutuk habis2an dgn makcik aku yg ade sakit jiwa tuhh. huu. mulut teruk betol. kan da kene sakit jiwa ngan aku. makcik tu adalah isteri kepada abg papa. paham? hee. mereka pergi kenduri kahwin kat NegeriSembilan on 12.12.2010 which is birthday mama tersyg. makcik tu ckp, mama ta pandai jaga anak. what the laaa? memula, die ckp pasal aku. katenye, "da elok2 si fiqa tu keje kat Econsave dulu, suro die berenti pulak sbb gaji aku kat Econsave kecik. pastu, suro pulak die balajar. die bknnye nak sgt sambung belajar. die blajar pon sbb cici paksa die belajar. biar je la fiqa tu keje. takpayah susah2 belajar. menghabiskan duit je".  ewah ewahh. makcik neh mmg buat aku hanginn jepp. berapi je aku dgr time cici cite. eh makcik sakit jiwa, aku berenti sbb aku yg nak berenti ok. da la kene balik malam2. slalu kene marah. aku keje coz nk cri pglman keje je. ok la 2 bulan aku keje kat sane. kau tataw cite, nk kecoh pulakk ! then, die bole kate aku ta minat nursing. adehh. makcik oyy. aku minat nursing since aku form 4 ok ! aku yg beria2 nk amek nursing. aku yg kate aku tanak sambung belajar kalo bukan nursing. aku yg nak lahh!! apsal nk salahkan mama aku pulak? aku ade gune duit kau ke? xde kan??!!! kecoh  la lu !

then, cici cite lagi, die kate kononnye die baik kat sedare. slalu bg sedara duet. fakof lah! kami yg anak sedara die, tiap tahun dpt duet raya RM 2 je ! kedekut ! then, nk ckp die yg tanggung si tommy berok tu. *tommy tu anak kepada kakak papa. papa yg tanggung si tommy tak kenang budi tu belajar tao! skang, nk kecoh die plak yg bayar sume kos pembelajaran tommy tuh. dats y tommy tuh baik sgt ngan diorg. ngan kitorg, kuang haja gile. padahal, die bkn tataw papa aku yg tanggung die pye kos belajar yg bape juta tuh ntah. papa ta penah kecoh. tetibe, makcik gila tu plak nk bangga diri. annoying !!

macam2 la cici cite smlm. nyampah seyhh ! cici ckp, sbnrnye makcik uh jelous dgn mama coz anak mama sume berjaya. anak die, ade sorg je pon yg ade degree. yg lain, sume xde ape. ZERO. fine la. even zero, gaji besar. tu pon, lpas bape juta abad anak kau keje kat situ. byk kecoh. kalo anak mama, bile cici abes study, da dpt MASTER. dayot pulak, habis keje dpt DIPLOMA in pharmacy. aku pulak, dpt DIPLOMA in Nursing. die jelous lebeyh dgn family kitorg. bkn nk bangga, tp kami BERPELAJARAN eh, makcik sakit jiwa. so, kau duduk senyap2 sblm aku hantar kau g sepital sakit jiwa. suka sgt jelous dgn mama aku. suka sgt ta puas hati ngan family aku. huhh! aku mmg benci kau smpi kau mati la weyh! dats y kami ta penah anggap kau sedara. skali pon ta penah ! sbb mulut kau mcm SHIT.

nak cite lg & lg, aku takut makin byk plak rude word yg aku type. so, sudah2 la tu. cukup la aku melampiaskan kemarahan bersama2 cici smlm. ta sabar nk balik rumah. mmg gosip puas2 ngan cici & dayot. bak kata cici, ' kalo aku ade time die kutuk mama, kompem aku lawan ckp die. biar die mati terkejut dgr kata2 aku'. haha. ayat cici mmg power. aku pon penah nangis dgr kata2 die. pergh! mmg rugi cici xde time kejadian berlaku. xpe cici. laen kali, kite dajalkan die pulak. :D

tunggu pembalasan kau nanti makcik tua yang gilaa !


- afiqah zairizal -

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: