WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Saturday, December 25, 2010

code .

saya adalah seorg budakcomel yg paling rajin try code2 baru yg saya jumpa dekat blog2 org yg ade tutorial. semua saya nak cuba. ada yg jadi. ade jugak yg tak. masalahnye skarang neh, macamane saya nk delete balik html yg saya taknak? sbb saya dah lupa code die yg mane satu. lagi2 bende alah kat sblh kiri yg ade fesbuk la ape lah tu haa. menyemak jee. hadehh =="

saya pon lupe kat mane saya amek code tuhh. kalo tawu kat blog mane, senang la kerja saya. semua org asek buat tuto utk letak bende2 alah tu. xde ke tuto ntok delete balik. tp, sbnrnye boleh je delete kalo jumpe tuto ntok buat bnda tuhh. tp, saya lupa ! lupaa ! paham tak? teruknya saya. :((

* guna 'saya' bila tenga marahh seduh kuchiwa . =="




- afiqah zairizal -

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: