WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Saturday, December 25, 2010

jamil syg .

heee. jamil adalah adik aku satu-satunyaa. & aku rasa, jantina dia adalah leaki. kadang2, aku bersyukur aku ta dpt adik perempuan. lg2 kalo dpt sebijik macam perangai anak abg sedara aku. gedik nak mampos. aku selalu senyum ta ikhlas & cubit die sekuat hati. muka da nk nangis, aku terus blah. pedulik hape aku. ulala~

masa jamil mudamuda duluu ~

ok, back to my adik. time aku balik hari khamis malam tuhh..die belom balik rumah coz die ade kem tahfiz kat masjid selama 20 hari. memula, mmg die homesick gilaa. sampai menangis2 mnx balik. first time pisah ngan parent aku, mmg la. biasenye, tido ngan papa pulak. smpi aku naik jelez pulakk. dulu, aku yg slalu tido pelok2 ngan papa. bile da gadis remaja yg comel neh, mama ta bg. jelez la tuhh. haha. ade sebab lol. gah~

adik aku tuh, masa die kecik2, sumpah comel ! comel sgt2! mase kecik2, mmg dielah adik yg paling dimaja disayang dibelai. putih, comel. ala-ala model gitu. kami suka snap pic die time kecik. tp, bile da besar sket, nauzubillah. hitamnya mengalahkan org Neggar dpn rumah shahir tu ha.. *pahal tetibe masuk nama shahir? :P
aku slalu buli adik aku. kami adik beradik mmg suka buli si jamil tuh smpi die menangis2 & akhirnya mengadu kat papa & mama. kadang2, papa marah kami. kadang2, papa layan gak buli jamil smpi budak tuh menyorok dlm bonet kereta. huu =="

comel kan budak neh? wee~

tadi, die balik rumah coz camp die slame 20 hari tuh da tamat. aku bukak pintu rumah.. nmpk die je, die terus peluk aku. aku peluk die & dukung die. haihh. da berat budak nehh. ta larat nak dukung. patah riuk kejap pinggang aku. sebulan lebih ta jumpe budak kecik tuhh. rinduu! die pakai kopiah & jubah lelaki warna putih. alahaii, jadi pak ustaz sekejap pulak adik aku neh. wakaka. then, kami mkn sama2. one family. *without abg aku.. kami mkn kat ats dulang. mkn ber6 kat dulang. xde pinggan2. walaweyh! jimat sabun nak basuh pinggan kalo mkn satu dulang. mesra pon mesra. mengeratkan hubungan :D

die merengek gilagila time nak moto neh :P

lpas lunch, kami solat berjemaah. die da nmpk matang sket. kalo dulu, time solat pon die bole pandang sanesini, main2. aku rase nk hempuk pale die gune batu. but sejak balik dri camp tuh, berubah seyhh! ckp pon da pandai nak sopan2. itu bru setgh hari la kan. nk tgk gak esok2 cmne. kalo jd prangai kurang hajaa die tuh, aku masukkn pusat serenti teruss. :P


akhir kata, kak eika sayang amil ok ! :)


* aku rasa mcm aku akak paling terhebat kat dunia sbb aku letak entry pasal adik aku walaupun ade org lain pon letak pasal adik die jugak. aku je yg terukk. wakaka. :P


- afiqah zairizal -

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: