WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Sunday, December 26, 2010

500 blog ! :))


imchek Ben Ashaari buat ini Pencarian. start tepat jam 2 petang pada 26/12/2010 sehingga 2 petang 27/12/2010.  sila cepat ! :D

1. Tuliskan serba sedikit mengenai diri anda

afiqah zairizal nama kat pesbuk. ppl do call me eika, afiqah, JC. budak comel perasan comel berusia 18 thn. saya amek course nursing di kolej SEGi. saya bakal jururawat. bole dtg sepital tmpat sy keje lg 3 tahun. haha. saya suka makan coklat. saya dah makin gemuk. saya nak kurus. =="

2. tujuan jadi blogger

at first, sesuka hati jepp. coz idk ape guna blog neh. tp sejak ade laptop sndri..rajin blogwalking. then dpt byk kegunaan blog neh. siap bole dpt duit walaupon masih belum faham spnuhnya. hee. so, skrg masih belajar. tunjuk ajarku sifu ! :D


terima kasih imchek ben . :)  * Senyum ikhlas



- afiqah zairizal -





A F I Q A H Z A I R I Z A L

4 pencinta coklat:

JumpZeera said... [Reply]

hey!
singgah sini.. =)

AfiqahZ said... [Reply]

hee~
thanxxx ! :)

Muhammad said... [Reply]

hai awak..
salam perkenalan dari mamat..
mamat pun dah join..

AfiqahZ said... [Reply]

@Matika
salam perkenalan jugak :)