WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Friday, October 29, 2010

plan to SUNWAY with BPB

Kita merancang, Allah menentukan. betul kann? this week, teya sebok texting. kat phone & fb. nak ajak kuar g sunway. disebabkan sunway dri hostel aku dekat, so aku kate laa aku onn jepp. lagipon, da lame ta jumpe BPB. rindu sgt ngan diorgg. da bape purnama ntahh ta jumpe diorgg. haha.

plan punye plan punye plan, tetibe kikien btaw yg die ta dapat ikot. bapak die ta bg. well, kikien mmg slalu ade probs ngan bapak die tuhh. so, mmg jaraaaang gila dpt kuar ngan die. ade skali uhh je. sob sob. then, teya plak tag aku kat fb. die ckp, chacha ta ekot coz die takde duet. ahh! da 2 org takle ikot. myra plak, ade test computer sabtu uhh. iyshhh. dugaan & cabaran sungguh lahh. ni yg buat aku kesedihan nehh.

takkan nak kuar ber3 je? aku, teya & dinie. lg 3 org, xle ikot. gilaa bosan. kesimpulannya, kami batalkan perjumpaan BPB pada weekend neh. its okayy laa. maybe ade hikmah di sebalik kejadian. next time, kite jmpe eh geng, teya & dinie, jgn merajok taoo. :) chill.

i love you girls ! :D miss you all damn much :D
A F I Q A H Z A I R I Z A L

2 pencinta coklat:

neesaABDkarim said... [Reply]

maaf !
sebab jadi antara reason yg menggagalkn plan nih.
i didnt expect things to happen like this.
sorry :'(

AfiqahZ said... [Reply]

its okayy babe :)