WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Friday, October 29, 2010

annoying .

lately, aku selalu tanye org & diri aku sendiri, "weyy, aku gedik ke? aku gedik tak? gedik ke aku neh?". maybe sbb diorg takut nak terus terang ngan aku, so..diorg kate la aku tak gedik. aku tye wan. wan ckp, aku tak gedik. aku tye hafiz, hafiz pon kate tak. aku tye shahrul, shahrul juga mengatakan tidak. so, aku da pelik. diorg neh nak jaga hati aku ke, takot ngan aku? diorg pon btaw aku mcmne sbnrnye maksud gedik neh. tp, aku tetap ta paham. diorg kate, laki je yg bole judge pompuan uh gedik ke tak. btw guys out there, u have no right ntok kate sesape pon gedik. 4 girl, gedik uh mcm terok je tao diorg uhh.

tawu nape aku tye diorg pasal kegedikan neh? coz leader group aku ckp aku gedik. maybe la di mata die aku neh gedik. tp, sape die nak judge aku? sumpah ta puas hati seyhh! amende ntahh mslh die ngan aku sbnrnye. disebabkan die slalu ta puas hati ngan aku, keje2 kat kolej uh..mmg jarang dah aku nak tolong die. padan muka kau! bkn sbb kau ckp aku gedik. kau nk ckp aku gedik pon aku ta kesahh. ckp la sampai terburai large intestine kauu. go onn! :)





next problem, mgkn my own fault. aku letak pic aku & shahir kat fb. then, shahir gadoh ngan r-da coz die jelez ngan pic aku & shahir. aku tataw la diorg uh da couple ke belom. adoyyy. ta reti laa aku nak slow talk ngan org kalo ia berkaitan ngan laki. biasenye, aku akn biar diorg settlekan mslh sndri. bkn laa sbb aku nak lari atau tanak bertanggungjawab. cume, tanak masok campor.
malas laa nak pike pasal benda nehh. kalo shahir rase tanak layan + kawan ngan aku coz nk jaga hati r-da, aku appreciate. aku ta salahkan die. siyes! aku appreciate. at least, die try jaga hati pompuan yg die syg. dats good. coz, aku rase ta mati pon kalo ta dpt bersembang ngan shahir. skang neh, si leader uh dok ckp aku ni PUNCA. hihhhh!! ta suke betol lahh.

time aku btaw W, die salahkan aku balik. what laaa? fine lahh! its my fault. then, takya la nak cari gadoh ngan aku! sakit bebenoo hati neh haaa !! urghh! kesimpulannya, kalo ade pape masalah, juz shut up my mouth! tapaya nak complain pape. coz kang, aku gak yg salah. padan laa muka ngan aku kan? hurghh! benci betol.









gadis yg ta puas hati,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: