WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Tuesday, May 4, 2010

sakitgila !

haduyhh! lately badan hakuhh asek saket2 jerp. smlm, afta balik dri roadshow, aku tros lepak je dlm bilik. malas mao kuar..kang kene bebel. mlm tuh, dlm kol 9 lebih, aku tertidoo. rase paaanas sgt. then, aku kuar, minum. lpas masuk bilik & baring, tetibe jerp dada aku saaaakit sgt2!! sesak nafas lagiik. sumpah takot gile. sakit sampai mengeluarkan air mata wohh.

aku try urot, tp, still mcm tuhh. aku kuatkn diri, amek air. minum. harap dpt kurg, but still no changes. aku dok la sorg2 dlm bilik. dok kuar masuk toilet, basuh muka. ngah~ isROMEO ade call akuh mlm tuh. aku ckp my chest hurt. then, die suro amek minyak laa, urot laa. hurff! ta larat sesgt. kepala hotak hakuh pon mcm da nk pecah..

da lah nga flu, susa na bernafas. maybe, byk sgt kahak dlm trachea aku hingga menyebabkan kesukaran bernafas. huh. betol ke? :P haha. gile laa. tekak aku pon da pedih sgt. napelahh diuji sebegini. skang mmg musim org dmam kot. aku takot h1n1 or denggi jerp. pening sgt2 lah..
pkol 8 pg td baru laa bole lelap. terbgn kol 9. sakit balik. then, tido jap. 10 minit. then, tros bgn. takot la nk tido smpi tgh hari, kang mama mara. so, aku pon bgn. baru jalan siket, aku da mengah. xle nafass. :((

aku cite kat jamil as die sorg je yg dipaksa ntok dgr luahan hati aku. haha. then amil ckp, "kak eika kan selsema. sbb tuhh la susa nak nafas". hmm, ye la kott. ngah~ aku mls mao kacau is sdg bekerja. so,, melepak je di bilik cici. tgk2 borg KIST & online. hmmm.

aite now, perot sdg berkeroncong.. tp, tamao makan. pahit. da la pa & ma nga memara. xde sape nak pedulikan aku. huu~ padanmuka aku. :((

ya Allah, beri aku kekuatan.


gadis yg sdg sakit laa,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

4 pencinta coklat:

neesaABDkarim said... [Reply]

teringin nak masuk bilik baru kau.
maseh bersepah lagi kahh ? *kidding*

AfiqahZ said... [Reply]

neesa : wohhoo~ moh lahh. segala-galanya PINK ! :>
suda ade toilet di dlm bilik. hehe.
bersepah? ohh, itu suda pasty! :D

neesaABDkarim said... [Reply]

agenda : hangout with bpb.
venue : jj bkt tinggi
kos : tanggungan sendiri.
waktu : 11 am di jj bkt tinggi.

jom !
kesempatan sebelum melanjutkan pelajaran.

neesaABDkarim said... [Reply]

adoii !
saya agak kurang rajen la wahai nur afiqah zairizal.
kemalasan memuncak !
;)