WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Sunday, May 2, 2010

contest :)

hari ahad yg bosan, mmg aku sgt rajen menyibuk di blog org. hee~ seteleh blogwalking sampai penat tercungap-cungap..aku pun terjumpa diz one contest yg di jalankan oleh chentazetty.blogspot.com. :)

Pertandingan Senyuman Paling Menawan.



ahaa. disebabkan aku agak berminat menonjolkan keikhlasan senyuman hakuhh nehh... aku pon join je lerr diz conteset. yg penting, dpt show off senyuman hakuhh. haha *perasan* :DD





"senyum seindah suria, yang membawa cahaya. senyumlah dari hati.. duniamu berseri.. senyum umpama titian, dalam kehidupan.. kau tersenyum, ku tersenyum.. kemesraan menguntum "

senyum yg merupakan sedekah nehh, bole buat diri kita tenang bila ade masalah. senyum jugakk boleh buat aku dpt ramai kawan kerna mudah mesra dgn senyuman ikhlas yg diberi. && senyum bole jadikan kita awet muda ok ! so, senyum lah! tak susah kan? :)


TAGrakan :)

[hidayah razikin] - http://ctnurulhidayah.blogspot.com/
[nuratiqah salam] - http://nuratiqahsalam.blogspot.com/
[hidayah zairizal] - http://dyazzmermaid.blogspot.com/
[nuraisyah] - http://eyeshah.blogspot.com/
[siti hanisah] - http://gadisituneesa.blogspot.com/
[amiera] - http://myralala.blogspot.com/


gadis yg baru msk contest,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

9 pencinta coklat:

+h!d[@]yah+ said... [Reply]

haha..
malu ak weyh...
haha

knowg said... [Reply]

mak oiihhh menawan! ;D

-[miracle]- said... [Reply]

dayah : ape yg hang malukan? haha :DD

-[miracle]- said... [Reply]

knowg : haha. ni puji ke perli ? :P

nuratiqah said... [Reply]

ak x fhmm hoho.. =_="""
cm ne nak wat??

-[miracle]- said... [Reply]

tiqa : erk? erm, kau ltak gmaba kau tenga senyuum. & then, bgtaw nape kau ske senyumm.
peh 2, tag la kwn2 kau :)

neesaABDkarim said... [Reply]

banyak sgt gmbr ak yg sedang tersenyum dan kelihatan tersangatlah menawan.
jadi, tak tahu nk pilih.
hehe ;)

-[miracle]- said... [Reply]

neesa : erk? kau mmg ta penah melakukan anjakan paradigma bab "tersgtlah PERASAN" kan? :PPP

Miey said... [Reply]

senyuman bukan paling menarik tapi boleh tahan lah senyum tue..boleh le 50:50 untk menang..