WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Saturday, May 1, 2010

alaaahay UPU oyy !!

lebey kurg jam 10 pg td kott, hanisah text. tanye pasal upu. time uh, aku baru na on pc. & then aku ckp la ta check ag. lpas da on, tros aku cek. ta bleyy! The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

aku da saket hati jerp! try dri kol seploh smpailah ke pkol 12. then, try check via sms. tunggu punye tunggu, ta bleyy. dayah plak text aku. kate die bley check via internet. aku pon try la. aku tgk kat blog aisyah, ade 2 link. try link 1st, ta bole! try link ke due..boleh! & ape yg aku dpt ialah :


No Kad Pengenalan / My Kad : 92041014XXXX
Nama : NUR AFIQAH BINTI ZAIRIZAL

Dukacita dimaklumkan bahawa anda TIDAK BERJAYA
dalam permohonan kemasukan ke IPTA bagi SESI AKADEMIK 2010/2011

URL Aplikasi e-Rayuan : https://online2.mohe.gov.my/erayuanspm/index.php

Semua urusan rayuan perlu melalui Aplikasi e-Rayuan ini yang akan dibuka
pada 1 Mei 2010 sehingga 15 Mei 2010 mulai jam 12.00 tengah hari


Harap Maklum




aku da blurr jerpp. frust la jugak kot. even aku letak 14% je ntok dpt ipta. huhu. tetibe , dpt mesej! dri 15888. mesej tersebut berbunyi begini :

Tahniah! Anda ditawarkan program di. Sila layari laman web IPTA berkaitan untuk surat tawaran.


rytee. aku dah blurr tahap cipan sampai cipan pon blurr ngan keblurran akuhh. hurf! aku try link yg 1st uh balik. ta bley jugak! akhirnye, kate putus dri aku..aku amek jwpn dri internet. TIDAK BERJAYA. padan muka aku ! :)



gadis yg sdg blurr,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

2 pencinta coklat: