WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Sunday, May 2, 2010

suriramm :)

ok,aku nak menaip & teros menaip :DD

hari ahad, adalah hari paling bosan dalam hidup aku.. *kalo ta kluar jenjalan lahh*. da la kat tv xde cite best. aku neh, da la sangat mampu ntok beli astro. setiap hari = tv1, tv2, tv3, ntv7, 8tv & tv9. itu je lerh.. ulang2 tiap hari.. jadiknyee, sila la tayangkan cerita2 menarex. apaperntah aku nehh.

pagi2, da kene bebel ngan mama. kemas ruma laa. ape lagik. da anak dara die pemalas. bangun lambat plak tuhh. hampeh btol aku neh. cici pon same. ngahh~ lpas kemas rumaa, makan lontong. mama masakk. & then, teringat cadburry zip yg aku nyorokkan bawah selimut. haha. makan cadburry. yummy lahh!

&& then dri td aku tak berganjak dri dpan pc neh haa. merepek2 kat FB. & then cri maklumat pasal masterskill. aku mcm berminat kat masterskill neh. tp, bayaran die, aku tatao. esok ade roadshow KIST = Kolej Islam Sains & Teknologi kat Masjid Shah Alam. mao pegi, tp tatao mao bersama siapakahh. hurmmm..

pening kepala laaa. na makan icecream!! na kluar jalanjalan. bohsann. :(
furhh! bole mati kebosanan nehh. hurmm.



gadis yg sdg bosan,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: