WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Friday, April 30, 2010

sengsaraaa ! :(

pergh lah! tajuk nak havoc je aku neh. haha. da a week kot, badan kuh sengalsengal, lenguhlenguh, rase letih jerp. ini adalah symptoms normal aku ntok HEAVYFEVER. ngah~ start smlm, hidung aku da mula berair. tekak aku da mula rase perit. & selera aku da mula berkurangan. kepala da rase mcm ade bintangbintang. hailahh~ && bertambah plak dgn perut yg asek saket memanjangg. diarrhoea la. dok kuar masok toilet. naseb bek da ade toilet sndri dlm bilik. kalo tak, terpaksalah berebot ngan cici & jamil. :P

gila sengsara woh. sakit gila perot. pedih! smlm telan panadol sebijik. then, time mao tido, cici plak nak buat sesi meluah perasaan. sian akk akuh sorg tuhh. & then, lpas die kuar, tros aku tido. tak sedar ape. smpi la mama call. kejot bangun pagi uh. :P then, aku belek2 msj, tgk2, mlm td aku ade msj ngan isROMEO. aku da shock gila. seb baek la aku xde cite bende yg membuka pekung di dada. haha. almaklumlah, mamay + tak sedar pye pasal. siyes aku x igt aku ade msj ngan die mlm uh. msj kejap jerh. :P

da sekotak tisu la kot aku habeskan. hidung da rase pedih. hadoyhh lahh! cmne nehh. ta larat wohh. rase na bareng jerpp. pingganmangkuk bertimbun lg kat dapur. ta larat nak berdiri. *online larat plak.. hampeh!*. huuu~ ubat, aku ta ske laa. mao telan panadol smlm pon, na kene pike 4, 5 kali. disebbkn tersgt la dizzy, aku telan la jugak. hailahh~ [asek mengeluh je. DOSA lah! ] huu~

semoga NUR AFIQAH BT ZAIRIZAL cpat semboh :D


gadis yg sdg hurt,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

2 pencinta coklat: