WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Thursday, December 4, 2008

lawatan ke gua tempurong n cameron highlands.

ahah~ ekceli da lame meh lawatan neh. 15 n 16 nov rasenye. :P lupe laaa. ta smpt na tulis kenangan kat sane coz sgt malas. ahaha. sgt best ouh kat sane. pagi2 lagik, ktorg sume kumpol kat skola. then, bas sampai n kami pon naek la bas n bemula la pejalanan ke gua tempurong. dak2 form 4 cume 8 org je. then, dak form 2 bape org ntah. yg laen, cikgu2 n anak2 dorg. sume kecik2. sampai hati metol. bru nak ngorat. kah3~ :DD
ta igt la pukol bape, ktorg pon smpi la kat gua tempurong. keje aku atas bas adalah sumbat tinge ngan earphone, ukak lagu kuat2 n tido. taw nape? coz dorg pasang cite hantu! kejam gile. da la aku dok kat blakang sorg2. jahat pye org. menakotkan je! :(
then, da smpi gua tempurong, ktorg pon amek tiket n masok dlm gua uh besame org yg da b'pengalaman kat situhh. gile jaoh oh jalan. penat gile. naek, turon tangge. seram, besh, penat. ouhh! mmg menarek. ktorg msk smpi level 2 j. itupon da penat gile. ade la dlm 1 jam 45 mnt kat situ. ngehee~ :DD
setiap kali stop, mst snap pic. kah2. byk gile pic tp aku ta dpt ag pic2 uh coz bkn cam aku. aku ta bwk cm laa. :P rugi betol. :P
Photobucket
ini pic dalam gua tempurong. ;)

keluar je dari gue uh, ktorg tros lari g kedai kat situ n beli air. ckg ckp, ktorg akn lunch kat situ n tros g cameron lepas uh. then, aku pon beli air mineral, 100plus, n ae milo. mkn plak, burger. haha. haus pye pasal, melantak air je laaa. :DD
lepas mkn, ktorg pon nek bas n mulekan pejalanan. ngenggngenggg~ :P


spanjang pejalanan nak g cameron, udak2 form 4 yg paling bising neh sgt taksub dgn melihat org2 asli di sana. yg si mira, sebok dok cari org asli yg hensem. nak bwk blk umah. kah3~
keje aku plak, tito jee. coz mmg ta tahan nek bas lame + jln pusemg2. na muntah je rase. bluerxxx~
lepas bape jam ntah nek bas, ktorg pon smpi laa kat cameron n stop kat hotel ntok penginapan mlm neh. takde la hebat sgt hotel uh, tp bole laa. satu bilik ntok 8 org. so, dax2 form 4 pon sebilek la. da smpi bilek, ktorg lepak2, borak2. ptg uh plak, ckg ajak g pasa mlm kat sane. then, ktorg pon siap2 la ngan sweater msg2. nak g pasa malam. :DD

Photobucket
ini time nak g kuar ke pasa malam di cameron :D

mmg besh jalan2 kat sane. byk gile barang besh. strawberi n brg2 yg cantek2 ouhh! ktorg pon jalan la sambil beli mknn. da beli mknn n da nak maghrib, ktorg pon blk bilik. jaoh gax meh dri pasa nk g blk. da lah hujan ouhh! da blk blk, ktorg pon makanmakan! :DD
mlm uh, ktorg pon becadang nak g pasa lagik. na beli baju n barang buah tgn ntok family. woahh! sgt baek ohh! :>
time mnx izin kat ckg, kg ta bg. sedih gilee. kebetulan plak, dua org driver bus ktorg uh nak g pasa gax. so, ckg pon soh g ngan dorg. sgt hepi ouhh! dpt pon pegi. yay! :DD
time pegi mlm uh, lbh kurang kol 8, ktorg pon jalan laa g pasa n beli brg2 yg diinginkan. ngaha~
ekceli, ktorg nk msk funfair,tp xde mainan yg best. so, tak jadi la nk msk. then, abg driver bus uh pon blanje ktorg mkn strawberi coklat. yummy! tp masam meh.. da puas jln, ktorg pon blk blik. melepak smpi kol bpe ntah. then, baru laa tido. :DD

pagi uh bgn, aku jd org last mandi n siap. terok betol. seb bek ta kene tgl. :P
then, ktorg jalan2 sekeliling cameron. g taman bunga, pasa, tmpt strawbery, ladang teh n g mane ntah lagi. lupe ouhh! ngahhaa~
Photobucket
ini time sesat kat ladang teh. :)

da ciap jln2, ktorg pon mule p'jalanan nk blk. ktorg stop kat perhentian ape ntah n mkn kat situ. time uh, aku mmg da xle tahan nak muntah tp xle kuar. pening gile. hampeh jee. :(
da siap sume, ktorg pon jalan lgi nek bas ntok blk. dlm bas, maseng2 memekak nyanyi karoke cam org gile ats bas. mmg best ouhh!
ktorg smpi skola pukol bape ntah, yg pasti, mlm laa. seb bek papa da mmg ade kat skola. so, tros je la nek kete n blk. yuhhuuuu~~

sgt penat ouhh! blk uh, tros tito. telelap smpi pagii . ngaaa~
panat tp mmg best. lagi2 ngan kwn2 yg ngoxngex~ ahaha. :DD






**maap lah. byk mende da lupe. dats y tak crite ngan detail. hehe :P






A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: