WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Thursday, December 4, 2008

kene keja anjeng! :(

today is tuesday - 2 dis 08.
well, arineh gwe ade tuition wif ayah husna kat umah die. there's 8 of us. aku, teya, cikin, dinie, han, ecah, azwa, n sorg dak skul len. aku g umah husna, tumpang dinie jak. coz papa na g mane ntah! ;p then, smpi umah una, ktorg sembang dulu coz da lame ta gossiping! haha. :DD pas2, baru la mule stadi ngan ayah husna. memule, juz cite pasal himself..bla..blaa. afta dat, baru la mule stadi add math. woahh! bekarat oyh pale otak! maklom laa, lame dh ta sentoh buku. ;DD tp, still bole jwb gax r. hehe. ;DD stadi, blaa..blaa. tibe la saat ntok blk. b4 blk, ktorg lepak, sembang, ketawa kuat2. da la kat umah org. tataw malu metol! ;p sume og pon da blk, then tgl aku ngan dinie. disebabkan segan, ktorg pon g la luar umah. tggu tepi jalan. tetibe nmpk anjing, tp jaoh r. so, ktorg uat donnoo je laa. tgh syok sembang2 uh, tetibe ade bunyi salakan anjing sblh dinie. ktorg pe lg, gile tekejot, tros bgn n nk lari. tp tak jadi. igt anjing uh nak blah. skali, die dtg ag dekat. aku pon dgn cuaknye lari arh dgn tahap maksimum. dinie plak tak lari. anjing uh keja aku je coz aku je yg lari. haha. takot pye pasal, bantai lari je lerh. anjing uh siket je lg na geget aku, tetibe die stop. aku pon pelik coz aku da siap tutop mate menunggu saat2 anjing uh mencium kaki aku. wahkahkah. :DD rupenye, tuan pye anjing uh dtg daaa. seb bekk! kalo tak, abes kene samak. bodo pye anjing. ktorg pon lari arh msk umah husna blk. gile seram ouhh! nak nanges aku, menggigil kaki. maklumla, 1st time kene keja anjing. huwaaa~ ;( then, time mak dinie smpi, n ktorg nak nek kete, anjing uh dtg ag keja ktorg, then, aku ngan dinie pon lari arh msk umah blk. dgn selipa tebang ntah ke mane. tuan pye anjing uh slamatkan aku lg skali. seb bek makcik india. kalo laki ensem, da ngorat. kah3! :DD tuan pye anjing uh mnx maap byk2 kali kat aku. grr! seb bek mnx maap. da la aku da cuak gilerh! then, die bwk anjing die msk umah. keadaan da slamat, baru lah aku ngan dinie lari msk kete. fuhh! pengalaman pahit gile. tanak aku men2 kat luar umah husna uh ag. menakotkan! sengal jak! ;( tu je la pengalaman pahit ntok arineh. see yaa~ :DD



**aku ta amek pic anjeng tu laa. takot! :P

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: