WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Monday, August 15, 2011

henpon baru . yeay ! :D

Assalamualaikum ! Hello readers ! :D

Alhamdulillah , akhirnya phone Sony Ericsson Vivaz Pro dah jadi milik gua ! excited seyhh ! walaopon ta dapat blackberry torch , Vivaz dah cukup untuk menggantikan henpon aku yang dah huduh tapi banyak berjasa tuhh . miahahaha ~ :DD

terima kasih kat abang gua sebab belikan phone nehh ! ingat senang ke nak dapat phone neh? gua kene dapat pointer 4.0 baru dapat phone taoo ! dengan usaha yang ta berapa nak keras , dapat jugak pointer 4.0 . hoyeahh , bahagia rasayaaa . <3


yeahh menn ! sebijik macamni la rupa phone gua tohh . camera die gua paling suka sebab 5.1 megapixel . gua akan berusaha untuk tak campak phone ni . haha . campak phone memang best . lepastu , menangis . lalala ~

terima kasih sekali lagi abangku sayang ! lepas ni belanja eika lagi tao? kang eika cium banyak banyak macam semalam . haha .
 i love you  Ade Kurniawan Bin Zairizal ! :D



A F I Q A H Z A I R I Z A L

2 pencinta coklat:

Tukang Karut said... [Reply]

err... nak mintak satu jugak la... boleh?

-[miracle]- said... [Reply]

@Tukang Karut
ta boleh , ta boleh ! haha :P