WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Monday, July 25, 2011

saya SENIOR lahh .

Assalamualaikum ! Hello readers ! :D

Alhamdulillah, saya sudah selesai menjawab paper Pharmacology untuk Year 1 Sem 3 pada Rabu lepas. hopefully result akan dapat memuaskan hati saya . Puasa nazar untuk Year 1 Sem 2  pun belum berbayar lagi. Puasa Ramadhan pula dah makin dekat . :)

esok saya akan memasuki Year 2 Sem 1 aka Sem 4 . walaupun cuma senior sikit jeh, tapi tetap senior ! haha . Akhirnya, setelah setahun menempuh segala kesusahan bersama rakan rakan, kami sampai ke tahun kedua. *pahal laa ayat aku skema plak nehh . rasa nak sepakk ! haha  :D


lately, saya jarang update blog . memang betul betul busy & saja buat buat busy lah kott . takde masa. oh btw, laptop saya ta sihat . da bawak g jumpa dokter. seminggu duduk dalam ward. kesian kan? bila saya marah, saya hentak lappy saya. so, hard disk rosak. format laptop, semua file & gambar hilang. TAHNIAH  :)

lepas ni, mungkin lebih lama tidak mengupdate blog. depends on mood . saya dah jadi orang bertanggungjawab kan ? kene la busy . hehe. kawan2 lain, selamat berjaya yea ! jangan putus asa ! jom dapatkan pointer cemerlang untuk year 2 ni ! All the best ! :)

kurangkan main , banyakkan study . marilah bina formula yang hebat belaka untuk memudahkan sesi pembelajaran saya mahu berjaya, & saya mahu rakan rakan saya turut serta. sama ada yang berada di SEGi University College, mahupun di kolej & universiti lain . berusaha yeahh kawan kawan ! saya sentiasa mendoakan kejayaan kita semua . 
Chaiyox ! Gambatte ! Berusaha ! Good Luck ! ^^,





A F I Q A H Z A I R I Z A L

1 pencinta coklat:

NasQ said... [Reply]

yup... study 1st...