WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Saturday, July 16, 2011

result sem 2 . fiuhh ~

Assalamualaikum ! Hello readers ! :D

yo yo ! lamanya ta update blog . beasak arh , dah jadi orang bertanggungjawab sekarang, busy memanjang . bertanggungjawab belajar , bukan sebab ngandungkan anak orang . lalala ~ :P

on 14 of July , result exam final year 1 sem 2 dah keluar ! 10 am, result dah keluar . tapiii, aku sangat sangat takut nak g check. bebudak B1-1 yang g amek result dulu. masa aku tengah kecut perut , diorang kecoh Sahrul dapat 3.87 . demmm tinggi gilaaa ! sumpah aku takut . sebab aku rasa macam ada paper yang fail. susahh woo. siyes ta tipu. huwarghh ~

lepas bebudak B1-1 da ambek, bebudak B1-2 plak.. aku lepak jeee. nak amek last last sbnrnye, tapi makin lambat aku ambik, makin ta senang hati. Nina ambik, da lompat lompat dapat 3.19 . Alina ambek, lagi la sampai guling guling, dapat 3.18 . aku da seram sejuk. dengan bacaan bismillah, aku pun sebut nama kat tingkap uh "Nur Afiqah Binti Zairizal". akak tu cari result aku . then, die tanya "Nur atau Nor?" aku jawab "Nur". seramnyaa lahh kalau ta dapat slip. kalau dia cakap "jumpa Ms.Ju" maksudnya FAILED ! aku menanti dengan penuh kesabarannn . lambatnyaaaaa .......

aku dapat slip ! yeahh! tapi dia terbalikkan result tu. dari belakang, aku nampak macam 3.19 . aku dah rasa nak pitam . sikitnyaa. jauh sangat beza dari Sahrul. tension. tanpa tengok result, aku lipat kecik kecik, masuk dalam poket. tamahu tengok. sampai kat kelas, aku bukak balik, dan tengok result . dan inilah hasilnya yang membuatkan aku nangis nangis call papa .



ta sampai 5 minit , result aku dah dihebohkan . ciss ! Sahrul mesti bangga dia dapat kalahkan aku. sabar dude ! next sem kita lawan lagi la weyhh ! aku akan kalahkan kau lagii. sem 1 aku kalahkan kau . sem 2 kau kalahkan aku. sem 3, kita tengok sape hebat . cisss ! haha . persaingan sihat kan? :P

kawan kawan yang lulus, Tahniah ! Usaha lagi yawhh ! kawan kawan yang ada failed beberapa paper, JANGAN PERNAH PUTUS ASA !! life must go on. i'll always be by ur side. aku boleh ajar, tapi kene tahan la dengan ajaran aku. sape yang pernah di ajar dengan aku mesti dah faham kan? suka marah dan pukul orang. sebab tu aku ta jadi cikgu. kang lebam anak anak murid. hehe.

next week nak exam untuk final sem 3 ! All the best buddies ! :)

A F I Q A H Z A I R I Z A L

2 pencinta coklat:

NasQ said... [Reply]

3.79.... wow... tahniah...

HaNa Hani said... [Reply]

pergh!!
hebadd laa..
congrats dear
^_^