WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Friday, March 25, 2011

i am sorry .

Assalamualaikum ! Hello readers ! :)

I'm all alone here in this small room.. Seriously, bilik sangat sangat bersepah dengan barang barang aku. Harini hari last nak mengemas. Esok dah gerak ke Tanjung Karang. Ahad pula mereka akan angkat barang barang aku untuk pindah ke hostel lain. Everything was kelam kabut. My main problem, ta cukup beg. yes. but, mungkin boleh sumbat & sumbat. 


Right now, sangat pening kepala. Dari semalam tak makan. Last makan time lunch makan kuey teow goreng. Itu pun ta habis. then, fikiran start terganggu atas beberapa sebab. Tidur tak lena. Every hour terbangun. Kept thinking. I am still searching, "Mana silapnya aku?".

I just can't stand this. tak makan. tak tidur. y must i become this worried? coz u are my best friend ever. i dont want to have any bad relationship with u. i'm glad to have you as my best friend. i am sorry. jangan cakap kau takde mood takde kene mengena ngan aku. every1 saying the same thing to me. hey, talk to me. dont talk to someone else. hati aku sakit bila orang lain yang cerita kat aku. tapi, aku tetap percaya kau. aku tanak gadoh. maaf.

7 am. ta boleh teruskan tidur. On lappy & main game. Then, kemas barang. Kelaparan melampau. Migrain + dysmenorrhea memang menyeksakan. Mungkin aku patut mandi. Kejap lagi nak g Shah Alam bersama Ayu, Shahir, Apiz & bapak. Bersama mereka, mungkin akan buat hari aku lebih ceria.

i just need to take my bath & eat something. kalao tak, Ayu tak bagi g cycling. saya mahu enjoy harini bersama teman teman! nanti 2 minggu rindu mereka. i love all my friends. & i mean it. :)



A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: