WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Friday, December 17, 2010

sakitmental .

last night, at 10pm..i closed my lappy coz sakithati internet macam hampehh ! tak bole maen game. maen game Mario pon..asek kalah je. menyampah ! then, tutup laptop. tetibe, jadi cam 'high' semacam. start dancing, shuffling. padahal ta reti shuffle pon. sukahati aku je nak buat ape2 tuhh la kan. ntah apeape =="

lepas gedik menari & melalak, aku spray rambut. letak muse kat rambut biar rambut jadi keras. pastuh, buat emo style. then, nmpk nexti belom tido. suro nexti makeup kan tebal2. dgn muka nga ta berbedak, nexti pakaikn eye liner & eye shadow kale hitam. walaweyh! sebijik cam emo. da la pakai eyeliner & eyeshadow kat sblh kiri je. hampehh betol. =="


ini aku time muda muda duluu :))

lepas uh, snap pic gune phone alina. baru 10 keping gamba, phone memory die full. damn! gile ta sopan! mencikkk. aku pon touching ngan phone alina. time tuh, da pkol 12 lebihh laa. nina & alina pon da terbang jaoh dlm mimpi diorg. aku je yg tataw malu lepak dlm bilik diorg smbil snap pic. then, aku terus masuk bilik & panjat katil. nk turun balik ntok basuh muke, malas. then, aku biar je. at 1am, lpas nexti tutup lampu..baru aku dpt fly g Paris. susa betol tido kalo ade lampu neh. kene gelap. baru romentik. hahaaa. :D

- afiqah zairizal -

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: