WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Friday, December 17, 2010

kegatalan .


saya suka taylor lautner. saya juga suka taylor swift.

aku berada di study corner. baru lepas balik lunch. penat study even baru bace beberapa helai notes. baru lepas kalah main game Mario. & sekarang tengah merengek kat Alina sbb ade sorg guy sederet meja kitorg sgt comel ! damn ! rambut die cool seyh ! perkara pertama aku pandang kat sorg laki adalah RAMBUT die.takde rambut, reject. sorry abg abg botaxx. :)
aku ta suka tgk lelaki kacak & comel & hemsemm sbb nnt aku terpikat ! huhh!

sejak bergelar bujang ni, makin menjadi-jadi pulak tahap kegatalan aku.pantang betol tgk lelaki kacak + comel. mesti rase nk menggatal. pegi kat guy tu, mnx nombo tepon & g makan icecream McD samesame. ok, korg dah ditipu. mane la aku nak dpt keberanian ckp ngan lelaki kacak. aku ni dah la comel, bijak, kemas, bergaya, cantik, menarik & mmg daboom ! haihh. * perasantahapcipan !


kenapa sekarang ni aku selalu sgt jumpe jejaka kacak seMalaya nehh? susah la macamni. macamne aku nk teruskan kehidupan aku kalo tiap hari jumpe lelaki kacak. lagi2, if the guy bawak camera Nikon besa gedabak tuhh. tp, mmg FRUST bile nmpk ade awek pegang tgn the guyy. sebokk je. aku baru nak gedik pose jadi model. ganggu ketenteraman awam. huhh!

ape nak jadi nehh? susah betol dugaan jadi single neh kan? kalo dah berpunye, xde la gatal sgt. gatal sikit2 je. huuu. aku ni dah dikira wajib nikah. tp, aku mengagumi kekachakan mereka je. xde la sampai pujaa. lepas 5 minit, aku da lupe dah muke the guy. tp, masalahnye skang, lelaki nih dok sederet ngan aku ! setiap 2 saat aku pndang die. gatal kan? terukk. =="

mamaaa, anak mama ni da gatal. kahwinkan die ma. kahwinkan je dgn lelaki kacak, putih, ade camera Nikon, suke snap pic, ade kereta, bijak, smart & segala macam yg hebathebat belaka. haha. gila materialistik seyh! terukk! comelnyee die studyy ! :D

* ini adalah entry paling gedik aku penah buat..KOT. menyampah pulakk bile bace. tp, biarlah. nak sampaikan rasaaa minat aku kat dat guyy. awakk! awak comel. saya suka tgk rambut awakk. nak rambut ! awak, awak comell. saya sukaa. nk no phone.. ! :D


- afiqah zairizal -

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: