WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Thursday, December 9, 2010

pool & bowl .

wednesday, 9/12/2010. kami bercadang mahu pergi ke theCURVE utk tgk wayang. almaklumlah, katenye hari Rabu murah sket wayang. dari Flora : Eika, Alina, Ayu, Yon & Raen. kami ber5 naek taxi. gerak around 8pm. dri PalmSpring : Apiz & Wan. so, kami ber7 jumpa kat e@curve. disebabkan wan & apiz lambat, kami pon jalan2 kat sane.. saya sangat "RAJIN" mao upload pic kat blog tersyg neh. tgk kat FB ok ? :)

then, kami terus g kat tmpat wayang. check tiket. terima kasih ke hadrat Illahi kerana dgn limpah & kurniaNya, takde tiket wayang yg sesuai! aduss! kami aim nak tgk "Aku Tak Bodoh" tapi ade at 12.15am je. mmg tak lah ! so, kami pon bercadang g maen bowling. sibaik ade other entertainment. hee. kami g kat tmpat bowl, ramai gilaa org ! hiyshh. kami lepak2 situ jap. then, maen pool! walaweyhh! first time maen seyhh. apiz yg hebat dlm game nehh. cool. asek masuk je. kami maen 2 round. second round, aku da bole maen sket2. & sgt bangga bile dpt masukkan satu bola yg jaoh gilaa. diorg pon kagum dgn ke'lucky'an aku. ade 3 biji bola kot aku masukkan. vanggak seyhh walaupon main ntahapeape! :>
lepas tu, kami tanye akak cashier uhh. die ckp around 10pm, da start kurg org. so, kami pon g trun bawah & makan McD duluu. yummy ! :DD

lepas makan, naek balik tmpt bowl. mmg ade la gak line yg da kosong. jadi, kami pon maen bowl. yon sorg je yg tamao maen. seronok gila maen masuk longkang je kan! haihh! tension je maen. wan maen hebat la plakk. die yg kate ta reti maen..padahal die la yg dpt markah paling tggi. mencik! haha. tataw macamne nak cerita ke'best'an semalam. kami sorak2 bile dpt jatuhkan pin even 1. & kami gelak2 bile asek masuk longkang je. jahat kan? haha. kitorg je kott yg paling bising. ade sorg pacik & anak die yg agak hemsem kat situ dok usha kitorg je. ntah2 pakcik tu nak jadikan aku menantu ntok anak die tu. tp, bile tgk perangai mengalahkan monyet, die reject. maaf pakcik. saya ta hipokrit. wek! :P



around 11pm, kami gerak balik. pose kejap dkat pokok Christmas dpn e@curve tuhh. & cari taxi ntok pulang. first taxi, die ketuk kami RM15 per taxi & die tamao terima 5 passenger. so, kene naek 2 taxi. da jadi RM30. gilaa ! jalan kaki, 30 mnt sampai la weyhh. sibaik aku pakai heels & dah malam je. kalo tak, kompem kami da jalan. kami jalan&jalan utk cari taxi. sume taxi LOSER! nak duet je. kerajaan da suro gune meter, korg tipu penumpang lagik! teruk sgtsgt!! kitorg naik nyampah, then sebok pose & snap pic kat tepi jalan. pehtu, ade la sebuah taxi yg sakithati tgk kitorg dok pose..then die stop & fetch kitorg. mahu RM10 & 5 penumpang. kan mudah pakcik oyy! haihh. sampai rumah around 11.30pm. penat & tidur. 



*whatever it is, pool & bowl mmg seronok. lepas aku hebat maen bowling, aku akn kalahkan budak2 palm spring! yeaahhaaa :D


- afiqah zairizal -

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: