WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Wednesday, December 15, 2010

cendol .

sampai di kolej at 12.30pm, terus g infrontof Audi A. online study kat situ. at 3pm, turun ke cafe. actually, nak makan roti jepp. then, nmpk shahir & apiz. lepak2 jap ngan diorg. shahir tgk aku, & die senyum2. ape ntah masalah die. aku buat bodo jerp. lpas tu die sengih lagi.. aku buat muka bijak pulak. die senyum & die ckp, "apsal aku tgk kau makin gemok r? pipi tembam je.". & die sengih2. haa, terima kasih sbb puji aku comel. haha. die ade puji aku comel ke? urgh! whatever. shahir sgt ta sopan ! benciii! :(  aku pon jawablah "biaselah. hati senang.". ari tu, time aku kurus banyak sikit pon, die kate aku makin kurus. ta suke jugak. hadehh. susah betol nk paham kemahuan laki aku neh =="

then, shahir ajak makan cendol kat PadangKota. naik kereta die ke sane. jaoh sket dri kolej. sikit je. aku & alina join je la mereka g makan cendol. hehe. aku ta suke mkn cendol, so aku mkn ABC lah. boleh tahan. isi2 kat dlm ABC tuh, da lame aku ta dpt. tataw ape name die, tp mmg sedap. lpas makan, kami gerak ke Kasturi Damansara. katenye, kami akn pindah ke sana. sumpah lawa ! macam kat Cova Square dulu. cool seyh :D
lepas tu, masuk kolej & go for practical.xde buat ape. haihh. bosan. lebih baik miss bagi kami pulang. dpt gak maen game. huu~ :D

. . . . 

time nak balik, ade 2 org nurse dpan aku & alina. student nurse. same mcm kami cume kami pakai pakaian biasa time revision week. diorg pakai baju nurse. then, diorg dok suro uncle bus tggu. rupenye, tggu boypren masing2. pompuan yg bukan kat tepi tgkp, suro boypren die duduk. then, die duduk atas laki tuhh. hadehh. sumpah GEDIK! kitorg sume tgk & buat muke annoying. laki tu pon gedik dok sebok betolkan rambut awek die. & evrytime pompuan uh nmpk kete Swift, die akn jerit2 mcm ta penah nmpk kete tuhh smpi satu bus bole dgr sore die. GEDIK !!

time dgr radio, ade ayat Quran. then pompuan tu ckp, "alamak. ayat Quran. da la tgh buat maksiat.". tros die suro boypren die ketepi. sedar pon diri. kwn die sengih je coz kwn die sakit hati sbb die ta dpt dekat2 ngan boypren die. huhh. lpas abis je ayat tu, die duduk balik atas riba boypren die. ape nk jadi ntahh. =="   aku ta larat nk tgk aksi melampau dpan aku, then aku palingkan muka & mata dri mereka & terus lelapkan mata. nyampah betol. da la pakai uniform. memalukan.

tetibe aku teringat.. mase aku ngan siapa atau time bile ntah..ade gak couple yg gedik cmtu. then, org yg berada ngan aku uh ckp, 'kalo nk buat camtu, find a room la weyh! buat kat public pulakk. menyakitkan mata org je'. huhu. aku rase, time kuar ngan Hidhir kott. ta hengat. wahhaaa. as Ms.Juliana said : "Ms. tak pedulik kamu nak buat ape kat luar. tp, bile kamu pakai uniform, miss nak kamu jaga perlakuan kamu. jgn bagi org pandang rendah kat kamu. jgn malukan diri sendiri. jaga nama baik uniform kamu."

. . . . 

harini dinner makan burger benjo & burger ayam special. banyak kan? saya gemok . saya chubby . saya comel kan? tawu dah. terima kasih . wek ! :P


- afiqah zairizal -  

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: