WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Monday, November 15, 2010

rainy .

b4 starts about today, kita sembang sket pasal smlm ok? kueh keria tuhh laa. nmpk cam byk gilaaa an kitorg buat? tp, aku dpt 3 ketol je ! gilaa smpi hati ahh diorg. d rest, dihantar ke rumah jiran tetangga SEGi. sibaik ade 4 umah je. kalo byk, habesss lahh. haha. malam plak, dpt burger king. yummy ! apepon, burger McD tetap yg terbaik. jgn curang ngan McD. haha :D

okayy, harini..ape yg menarik adalah hujan ! yeahh ! i love rain so muchh ! disebabkan shift arini pagi, so ptg tade buat ape lahh kan. malas laa nk btaw tentg konspirasi shift yg ta betol tuhh. 1pm, lpas abes shift, kami semua kelam kelibut laa siapkan asgnmt yg kene submit b4 2pm. tu laa si afiqah yg suka buat kerja last minute. ta habes2 ! terokk ! =="
the boys harini bukan being SOFT but being SKEMA. butang baju sampai atas. & aku jadi cikgu diorg. haha. gilaaa comel. ta abes2 buat aku gelak. thanx korg ! :)


time jumpe ms.ju ntok submit asgnmt, ms.ju ckp aku ta submit asgnmt BS 2 lagikk. mmg menyirap ahh ! aku da hantar lahh! terokkkkkk ! sape curik asgnmt aku? sibaik ade lg kat dlm PAVE. kalo da ilang, mmg aku hentak pale org yg hilangkan asgnmt aku uh. penat tuhh buat last minute. igt senang ke? fuhh! sibaik ms.hasanah suro submit between diz week. malas laa aku nk cite cmne aku bergaduh bertumbuk ngan ms.hasanah tadi. :P

lpas submit asgmt, kami g study corner. aku layan glee jap. ohh, jatuh hati seyhh. then, time blk, hujan lebat tahap cipan smpi cipan pon ta penah menikmati hujan yg selebat ni. siap ngan kilat sabung menyabung. haha. lpas merepek2 ngan bebudak tuh sambil tggu van, kami pon pulang. & lpas melalak ngan alina dlm bus, aku pon tetido. lena seyhh! da la hujan, sejuk. perghh! mmg best moment ntok tido. tp, kejap je da smpi flora. hisyyhh. baru nak amek feel.

aku g beli roti jap. then naek atas. igtkn nk sambung tido, tp tgk diorg nga melepak dpan tv, so aku join jap. colek tomyam alina & nexti suap nasi paprik die 2 suap. so, kire da cukup laa ntok dinner. slps itu, masuk bilik.. on PAVE, pasang lagu kuat2 & online. tetibe, dgr org bising2. nexti ckp, " kau nehh, maghrib2 pon melalak. senyaaaapppp !! " . wohho. terkezutt ! ehe. sorry nexti. tension telebeyy todayy coz ta dpt maen ujan. kalo xde PAVE dlm beg, kompem aku da basah kuyup. tp td, aku cume kene beberapa titik hujan je. sedih! :(

ok la gengg. aku nk p layan GLEE jap. then mao tgk TAXI. or maybe tido & tgh malam kang bgn ntok gosok baju. haiyshh. macam2. =="


gadis yg ta dpt maen ujan,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: