WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Sunday, November 14, 2010

kuih keria .

hari ini, aku bangun pkol 1.30pm. aha. malam smlm, aku tido pkol 5.20am. bagus kan? disebabkan aku tido kat bilik alina & nina, so aku pon mmg ta sedar kecerahan di luar sana disebabkan bilik diorg yg superb gelap uhh. time weekend, aku mmg suka tido sane coz rase cam tanak bangun. haha.

bangun kol 1.30pm, then kuar. as we plan, harini nak buat kuih keria. so, aku kuar bilik je..tgk diorg nga siap2. da siap nk rebus ubi ponn. aku masuk toilet. basuh muka & basuh kain yg dah semalaman rendam uhh. kuar toilet je, diorg da mula nak membentuk kuih. so, aku pon join diorg lpas siap mkn megi. lapa seyh! :D




bebudak rajen buat kueh keria :D
muka aku muka baru bgn tido plakk. haihh.


hasil tangan bebudak comel E 06-** :D
macam2 bentuk ade. haha.


skrg neh, nina nga goreng kueh tuhh. tatawu lg cmne rase die. da siap kangg, aku btaw kesedapan rase kueh keria buatan bebudak comel ok? :DD


gadis yg tlg buat kueh keria,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: