WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Tuesday, November 9, 2010

patient .

alamak aihh. ta sangka ade peminat blog aku neh. siap suro aku update new entry. haiyshh. uat aku segan jerp. wahhaa. ecehh.

ok ok. mari bersembang. lately, kepala hotak neh rase macam kene lenyek ngan lori treler 24 tayar jee. pening tahap cipan. byk benda plakk nk kene pike. hmm. tamo ckp pasal masalah laa. mari sembang benda lain. bawak aku lari japp dari masalah. ayuhh ! :D

disebabkan smlm tido jam 2 pagi, mmg mata da jadi mcm panda. da bape hari hahh aku ta tido malam? hailahh. pagi tadi, bgn lambat ! 6.30am. biasenye, 6 am aku da bgn. paling lmbat pon, 6.15am. mmg siumpah ta larat gilaa arini. nak bangun pon ta larat. macam ade bulan & bintang je kat atas kepala neh. tp, disebabkan wajib, berusaha jugak lahh. sampai kolej agak awal. sampai je kat cafe, aku nmpk kuey teow. then, terus beli. almaklumlahh.. smlm aku ta mkn hape pon. name je beli nasi ayam. ta smpi stgh, aku da tolak tepi. membazir ! then, lgsg ta mkn ape smpi mlm. sbb uh la kot pening tahap cipan sampai cipan pon ta penah pening cam aku. ahaa.

lepas mkn, aku buat journal. smlm ta buat hape pon. so pg uh baru gedik nak buat. arini shift pagi. baru pkol 8 pagi, tp aku dah ta sabar nak kol 1 pm. nak tido coz keje abes kol 1 pm. perghh! ngantok seyhh! time buat TPR, aku dgn sukarela jadi patient. aku mane penah tido atas katil pesakit uhh! first time babe. excited plak aku. da la sume laki keliling aku. sibaik ade 2 org lg budak serawak pompuan join group aku. alina plak ta dtg. demam. low sggh antibodi die. :P



bebudak laki kat keliling aku : wan, faqa, abew, hafiz & yon dok sebok nyanyi ntok aku. lagu faizal tahir - selamat malam. da lah kalo nga amek TPR takle gelak. hampehh!! tergelak2 seyhh. kelakoo. aku sedap je tido. tp, ta selesa sgt coz ade thermometer dlm mulut. hikss. memula fellicia buat. tp, die salah buat. then, yon plak check TPR aku. hadeyhh. ta abes2 buat lawak. coz diorg tgk aku muramdurjana teruk sgt kot. haha. sbnrnye, die mmg suke lahh buat org gelak. thanx for cheer up my morning, kawan ! :D

then, tetibe kami dah ade new family. faqar jadi abang. yon jadi angah. abew jadi achik. eika jadi adik. wan jadi ucu. haha. ikot tarikh lahir lahh. haha. laen kali la aku amek gamba sekeluarga ngan abg2 aku uhh. xde gambar family laa. almaklumlah, keluarga baru ditubuhkan. hahax. time rehat, diorg buat lawak bengong. buat cake guna bedpan ! kalo nk tawu bedpan uh ape, cari sendiri. gila ta senonoh seyhh! :PP

lepas abes je shift pagi uh, g mkn jap. then, aku masuk study corner. teros buat taik mata. almaklumlah, kilang taik mata aku da hampir bankrap coz aku asek ta tido je. so, aku nak mengstabilkan ekonomi kilang taik mata aku. haha. ta senonohh !! time tido, tgn aku tersentuh tgn nina. then, nina pegang tgn aku time aku nga tido. die ckp tgn aku panas gilak. heee. sbb aku dok kat dlm aircond kot. dats y badan aku panas. haha. logik tak? :DD

haiyshh. lepas tido dri kol 2-5 pm, aku bangun. naik atas, tanda attendance & teros balik. kat umah, nina masak cekodok & goreng ayam & panaskan lauk udang aku. lpas mkn nasi, aku terus naik atas katil & online smbil pakai sweater & selubung dgn selimut. haiyshh. mcm kat overseas seyhh. sejuk gilaa. hailahh. da la kepala pusingg. ape lah cik nurse neh. diri sendiri pon tak terjaga. cmne mao jaga org neh? hermm. chaiyox eika ! :D


gadis yg nga pening pale,
eika.



A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: