WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Monday, November 8, 2010

accident .

yesterday, time papa mama jamil & aku dlm perjalanan utk hantar aku pulang ke hostel..kami jumpe one accident. papa nk try lalu jalan yg kat terowong uhh. then, aku tunjuk je laa jln. pergh! jalan jammed gilaa ! aku da pelik dahh. pahal laa jammed teruk nehh. mst ade kes accident ke cina mati ke kerja baiki jalan ke org2 baru balik dri OU ke. haha. ape2 lahh.

time dekat ngan jalan yg if ke kiri g Mid Valley whatsoever uhh, nmpk laa ade accident. this one car terbalik. teruk seyhh. kereta Myvi kott. warna hijau. alahaii~
rugi sungguh. sibaik bkn kale pink. huu.



gambar hiasan. mintak mahap owner kereta coz buat kereta anda famous kejap di sini :P


waiit! sbnrnye ape yg aku nk sampaikan di sini ialah... rakyat malaysia ni mmg sgt2 prihatin kann? kalo ade org accident, mesti diorg tolong. tolong TENGOK je lah ann. pas uhh, menyesakkan jalan raya yg dah mmg sesak uhh. hadeyyhh lahaii. tension betol aku. jalan je laa. tapaya la nak tertinjau2. disebabkan korg bwk slow, abes jammed smpi blkg. padahal jln lepas kejadian uh, clear sungguh! siap bole pecut 220km/j lg. tension tension.

bawak2 laa berubah. anda neh menyesakkan jalan je sbnrnye. heee. mintak mahap kalo terasa yeaa? walaupon aku pon beria-ia tgk accident uhh. *bkn tgk kete terbalik. tgk abg2 polis. mane taw ade yg hemsemm. haha. gatayy!

ok laa. nga berusaha menyiapkan asgmt neh. ngantok plakk. smlm tido ta lena. haiyshh. so sleepy. cek tido sat noo. :P


gadis yg sleepy,
eika.


A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: