WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Tuesday, November 2, 2010

fesyen tudung .

before masuk simulated ward harini, kami lepak dulu kat luar. & time da masuk ward, kami nmpk sorg budak nehh..pake tudung mcm org dolu2. alaaa, yg lipat tudung sampai atas uhh. mcm ckg tukirah. ahah. yg lipat tudung time korg kecik2 dulu, tak pon yg mcm mak korg pake dulu2. kan lipat sampai atas. then, muka jadi bulat gegilaaa. wakakaka~
then, ktorg pon start laa cerita pasal tudung doludolu. macam2 ahh yg kami bincangkan di hadapan ward uh. almaklumlahh.. xde keje. nak bincang pasal rancangan malaysia atau ape2 politik, belom cukop 21 tahonn. lgpon, mmg haram jadah laa aku nak tawu pasal politik segala hal uhh kann. soo, kami menceritakan kisah doludolu. waktu mudamuda dulu. ahaha~

mari bercerita pasal tudung. byk gilaa kan jenis tudung dulu2. one of them, tudung yg lipat sampai atas smpi muka jadi bulat tu laaa. time aku kecik2, mmg slalu laa pake tudung cenggitu. da la tembaaaam. jadi makin comel lah aku neh haa. :DD fesyen ke2 ialah tudung ikat reben ! haha. aku da try search gambar2 tudung uhh, tp ta jumpaa. da la internet tgh laju tahap dewa. so, mmg susah sesungguhnyaa r nak upload pic la hape laa. ade beberapa gamba comel yg aku jumpe. gamba sorg nenek & sorg atox. tp, gamba nenek neh je yg mampu di-upload. famous laa nenek nehh coz msk aku pye blog yg ta bape nak GAH neh ann. :DD



korg dulu, mst penah pakai tudung & ikat reben ann? almaklumlahh, xde duet nak beli kerongsang. jadi, pake laa tudung & ikat reben je tudung uhh. time doludolu, fesyen kott ! comel jepp. ahaaa. bile da moden sket, pake kerongsang yg mcm cincin uhh. pake tudung, pin kat bwh dagu uhh. then, pake la kerongsang mcm cincin uh & pake. kelakar gilaa. kekadang, cincin uhh ade corak yg besor2 ann? perghh! time uh da rase mcm hebat gilaa kott. :DD terbaekk wookk. tp, itu sume duluu punye cite ahh. skang, da mcm2 tudung laaaa. mcm2 name lagikk. hailahh~


well, sbnrnye aku ta gheti sgt ahh cite pasal tudung neh. coz aku pake tudung bease jee. haha. nanti2 la aku search bebetol. kalo rase rajen nk merepek pasal tudung, aku cite lahh. kalo takk, mmg tak arhh. haha. da laa, mao g uat asgnmt stress 'kononnye'. ahaa. arini, shift ptg. so, kol 2pm baru gerak. uyeahhh. bole lepak2 dolu. haiyshh. bile laa nak kol 5pm neh. ta smgt lgsg keje kat kolej nehh. tiap hari nmpk patung. agagag~

btw, bebudak yg ceroboh msk aku pye blog nehh, kalo da bace..senyap2 je! kalo korg jumpe aku kat kolej & bising2 pasal blog aku, aku bg mkn kasut sorg sepasangg! arghh! kantoyy laa. geee~


gadis yg teringat fesyen tudung doludolu,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: