WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Monday, October 25, 2010

trip to KL



jalan jalan ke KL with my housemate : siti, nina, sya, mira & zu. from flora, ktorg naek teksi ke curve. then, tggu bus kat situ. naek rapid ke KL. kami stop kat depan central market. from central market, kami pon jalan2 kat area c2. masuk kat dlm satu kedai nehh. kasut from RM5. kasut je RM5. murahh gilaaa! tp, ta byk choice yg cntk laa. aku rase cam nak beli diz one kasut. kasut for RM5. perghh! terbaek ahh. :D


lpas uh, kami gerak ke Petaling Street. jalan2 jap kat sane. tgk2 brg. then, ktorg patah balik. g kat ktm ntok g Bandaraya. da sampai bandaray, ktorg masuk SOGO. well, masuk je laa kann. ta mampu kott nak beli brg2 kat sane. mampoihh laa. mane ade duitt. haha. then, ktorg g mkn kat kdai2 seberang SOGO uhh. sumpah aku tataw nak mkn ape. da la koto semacam. but, aku ikot je la diorg mkn situ. time nga mkn, ade pakcik kat depan aku merokok. aku da laa sgt2 takle kalo org merokok dpan aku. then, aku dah terbatuk2 jepp. nina sengih pandang aku. then, nina pandang pakcik uhh. peh uh nina ckp, "pakcik uhh pandang je kau, ka". aku pon pandang pakcik uhh. pakcik uh pon pandang aku, then cpat2 die buang rokok die. haha. thanx pakcik kerana memahami saya! :D





lpas makan, kami masuk kat Kota Raya. phone kat situ murahh. kat satu kedai neh, aku beli phone CSL for RM58. abess duet. huhuu. lpas beli phone, ktorg jln ke Masjid Jamek. tp, sblm sampai sane, byk gilaa kedai yg ktorg masuk. haha. beli itu, ini. masuk kedai Muaz Textile. tudung kat situ muraaahh gilaaa. tudung RM5, RM6, RM8. terbaikk ahhh. kalo beli kat kedai laen, mau RM20++. then, ade kedai baju. memurah gaxxx. aku beli baju sehelai.


then, kami pon jenjalan lagikk. mmg ktorg kecoh ta hengat dunia ahh. mane2 kedai ktorg pegi, ktorg je paling bising. sibaik salesman pon layaaaan je. kalo dpt yg tak sporting, mst bosan. haha. superb sakett kaki ahh. jalan sane, jalan kaki. da la hujaaaaan. ahh, maen hujan la kami dat dayy. seb baek tak lebat sgt. heheh.



dalam kol 7.30pm, kitorg gerak. cari bus. ntah kat mane ntahh. risao plak. seb baek jumpe bus metro. dlm pkol 8++, kami sampai the curve. then, kami cari taxi ntok balik flora. sampai umah, try dulu barang2 yg ktorg belii. pas uhh, terus tidooooooo. ngantuxx gilaa. penat. sakit kaki. terbaik ahh. haha.. :DD yg pasti, best ! :D

gadis yg excited jalan2,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: