WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Tuesday, October 26, 2010

touching ?




actually, aku sgt2 nak pergi this one place. isnin, da excited sgt2 dah nak gerak g sane. da bincang ngan kawan2. memula kate nak naek kete, then..shahir ta brani nak bg pnjam kete die coz belom servis. then, pinjam moto yon. yon da bg pinjam. tp, ta brani nak naek moto. pas uh, bincang pasal nak naek train plakk. da taw jalan sume, tetibe...masing2 mcm tak jadi.
aku da laa excited sgt2 nak g sane. tp, ta jadi. well, bile da hope 4 something sgt2 & bile ta dpt, sakit kan? sesungguhnya sakit hati. dah mengharap sgt2 dah ni. aku xde la nak salahkan kwn2. i know, diorg pon pike gakk. permission from family, duit lg. bile ta dpt, aku sedeyhh gilaaa. punah harapan. huhh. :(

aite now, wan & hafiz dah takot tegor aku. actually, aku tak marah diorg pon. but, bile diorg is 1 of the person yg ade dlm perbincgn ktorg.. & diorg yg kate, "haa, afiqah da tacing". aku mmg bole tacing betol2 kalo org ckp cm uhh even aku sbnrnye ta tacing ponn. padan laa muka korg coz ckp cam uhh. len kali, if aku nmpk cam tacing, jgn laa ckp aku kan tacing coz aku mmg bole tacing bebetoll.

korg ta kenal ag aku cmne. my family know me well. & diorg pon sakit hati kalo aku nga tacing sesungguhnya. so, chill je ngan aku. takpaya nak takot2 tegur aku. haha. kelakar gak tgk korg. chill. aku ta marah kau. aku sukaaa tgk korg rase bersalah. both of ya. padan mukaa! cri gado ag ngan aku. blanje aku BF byk2!! btw, thanx yeahh. excitedd aku tgk korg cm uh. haha. wekk! :P

tapii, aku mmg nak sgt pegi sane. tolong. :((





gadis yg konon nga tacing,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: