WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Friday, October 15, 2010

tak semua yg kita nak, kita akan dapat

seriously, im crying aite now. haha. terok kan? what do u feel, when ur family tak suke if korg kawan ngan sum1 neh? family aku mmg ta penah halang aku kawan ngan sesape pon. but diz one guy, family aku melarang keras aku kawan ngan die. but, aku still kawan ngan die.. nape? sbb aku da selesa lepak ngan die, bergaul ngan die. aku try bawak die g umah.. jmpe family aku. die pon da try baik2 ngan family aku. but still, my family ta suke kat die..

aku tawu, family aku byk cite pasal aku & dat guy. diorg slalu ta puas hati. nape? slame ni, diorg ta penah larang aku kawan ngan sesape pon. maybe ade hikmahnye. mama ckp ngan aku tadi, suro stop contact dat guy lg. ni bkn first time sbnrnye. tp yg kali ni pye, aku rase kesan die mendalam sgt. usually, aku uat bodoh je. tp, kalini aku rase cam teroook jepp. :((

& aku belom tawu mcmne kesudahannye cite neh. cam nyesal je balik. huu~
sy sgt sedih. cmne nak btaw kat dat guy. aku takot die terasa. & aku gak tanak sakitkan hati parent aku.]

i've to choose..









gadis yg sdg bingung,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: