WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Friday, October 8, 2010

macam macam .

harini jumaat.. kelas start at 2pm. so, kami juz melepak jepp kat lobi sementara tggu study corner kat library bukak. coz die bukak pkol 9. ktorg plak, kol 7.30 da sampai kolej. awal gilaa aite? aha. time otw to study corner, aku nmpk shahir, which is "suami" tipu2 aku kat kolej. ade sebab sbnrnye ktorg buat cmtuhh. haha. biarlah dijadikan rahsia di sini yea. laenkali, bile aku nk cite, aku cite. ok, back to the story. si shahir neh ade minat diz one girl. then, diorg mmg slalu la texting kann.

time aku tegur shahir pg td, die mcm larikan diri. then aku da mcm pelik. pahal mamat neh. biasenye, kalo jmpe aku, mst ckp "sayaaanngg" dgn poyonye. haha. so, aku biar je laa. tetibe shahir dtg kat aku & bg aku tgk text die. awek yg die minat uh text die.. ckp, "die dgn afiqah ade pape ke?". ahaaa habis la coz awek die uh da marahh. aduyy! aku da rase besalah gilaa. yon plak ckp, shahir da frust menonggeng lpas die bace msj awek yg die minat uhh. adoyy!

skrg, aku mmg da rase besalah gilaa kat shahir. sian die. aduyy. ni kene terangkan kat awek die uh.. kang, ta pasal2 diorg gado sbb aku. weyy shahirr, mintak hampon mintak mahapp. sian kau. haha. sape soh kau menggatal bg taw org aku bini nombor 4 kau. senyap2 sudaaa. kan da kantoii. adoyy. sori sgt2 tao. kang aku btaw awek kau benda yg sbnrnye k? jgn nangis2 tao :DD


gadis yg rase besalahh,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: