WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Sunday, July 11, 2010

marepek saja :)

pergh, agak lame lah kott tak update blog. malas mao update tiap hari. xde benda sgt yg nak diceritakan. kalo ade pon, benda2 yg slalu aku lakukan untuk menenangkan jiwaa. contohnye, menyanyi melalak ngan housemate, mangutuk org, tengok tv, masak meggi, tgk diorg memasak & aku tlg mkn, mengadu dpan cermin yg aku da makin gemuk. haduyhh! memacam. :D

sebulan yg lepas [June], aku blaja Foundation in English, Biology & Mathematics. senang la kott bg aku. coz ulangan lesson Form 4&5. belom dpt rsult exam. maybe dlm next week, da dpt kottt.

diz month plak [ july & august], aku study 2 subject je. Malaysian studies & islamic studies.

Assignment 4 Malaysian studies is :
1. Individual : essay about the functions of Parliament. must be more than 4 thousand words.
2. Group : essay about customs, festivals, & celebrations in ethnic Sarawak. must be more than 5 thousands words.
DAMMIT!!

Assignment 4 Islamic studies :
1. Group : gune power point tntg Keruntuhan akhlak remaja. mesti more than 25 slides & takes 15 minutes.
2. Group : essay tentang Keruntuhan akhlak remaja. mesti more than 12 pages & less than 15 pages.
Assignment 4 islamic stdies ni senang je kott bg aku. :P

haduyhh. penat dah mengeluh. padahal tak buat lg. apesal la aku menyerah sebelum bertindak. aku confuse laa. cenggane la nak buat assignment neh. nasib baik dah dibahagikan group. kalo tak, intake aku [29 May] terpaksa bercampor ngan intake baru [June & July]. menyemak jee. haha. da la ade adegan konon romantis antara SEEKOR betina & jantan. rimas gilaa! nak bercinta, maen jaoh2 la wehh! nak blaja buat care blaja. gedik gilaa. yg Betina uh plak melebih2. haa, kan da ngumpat pasal org plak neh.. astaghfirullaaahhhh.

petang ni, akan balik ke KD dgn azam baru iaitu :
1. settlekan assignment sebaik mungkin & in a short period.
2. NAK KURUSKAN BADAN! sume da ckp aku makin tembam. takleh jadi nehh. aku akn berusaha ntok kurgkn mkn & berat badan.

Chaiyuxx eika ! :DD


gadis yg byk asgnmt,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: