WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Friday, May 28, 2010

agak busy

woahh. sudah lama sebenarnye tidak mengupdate blog. almaklumlah, kesibukan pekerjaan. haha. last week internet problemss. baru ok hari isnin ari tuh. & then, busy shopping memanjang. & busy tido. nak qada' tido ntok akan datang punye waktu tido. haha. poyo je. awal sungguh aku bangun har ni. pukul 4 pagi, cici da kejut. nak kene hanta die ke Pharma Niaga coz die ade race kat Tasik Kenyir. so, dlm kol 5, hanta lah die. hailahh~ ngantuk gilaaaa.

banyak benda sebnrnye nak diceritakan.. tp, mcm malas nak menaip. padahal hri tuh dah poyopoyo ngan dayah. konon nak tulis blog panjang2. post entry banyak2. haha. tp, malas ghupenye aku neh. da lah barang2 ntok esok ta packin lagi. ape laa nak jadi. asek malaaas je. cmne nak kawen nanti. hurm. ooops! kawen WAJIB dijaohkan buat mase skang neh. focus on studies. aku harap tak kene culture shock kat sane. almaklumlah, aku kan BUDAK KAMPUNG yg nk belajar di bandr. kang, dibuatnye kene culture shock, merana badan wohh. tp, aku rase, aku ok je kot. *kot la kann. :P

mostly, semua barang2 aku da beli. ade la siket2 yg aku tak beli & tak ada lagi. tp, rasenye kat sane ade shopping mall. bole beli di sana je. tp, duit uh yg problem. huhu~ lantax lahh. well, kbykn brg aku suru mure la PINK. mama & papa pilihkan cadar ntok aku kaler pink. sgt excited! aku bole menjerit kesukaan plakk kat dpn cashier tuh. malu jak. haha.

esok, 29 May 2010, Saturday, aku akan berangkat ke SEGi University College di Kota Damansara bersama papa, mama & jamil. yg lain, ta sure nak ikot ke tak. sbnrnye, aku TAK bangga pon dpt SEGi coz ia swasta. kalo aku dpt kerajaan, bole la gax aku membangga diri. aku sgt sedih & terkilan coz kwn aku pye result lg terux dri aku, tp bole dpt UPU. hurm, maybe takde rezeki aku kat situ kot. aku akan try theBEST untuk belajar di SEGi. coz, mane2 pon kite blaja, same je.. ikot kemahuan ntok blajar tuh jee.

hari ni hari last aku kat rumah. maybe 6 bulan aku tak balik. will miss home. tp, ku bkn jenis homesick mcm korg ok. ahha. sedih nak meninggalkan bilik serba pink aku tuhh. nghh~ apepon, just Go for it ! i'll try my very best! wish me lots of luck yeah. :D



gadis yg akn pergi,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

2 pencinta coklat:

neesaABDkarim said... [Reply]

hey kawann !
insyaALLAH i'll always pray fo ur success !
selamat maju jaya !
take care sygg !
;)

AfiqahZ said... [Reply]

thanx dear :)