WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Sunday, September 27, 2009

Salam Aidilfitri

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin (:


Malas mao described panjang2. yang pasti, raya tahun ni memang tetap meriah macam dulu. lebih2 lagi apabila duet raya dapat banyaaak! excited jak. hehe~ walaupon p.hanimah ta bg raya dgn enjoy, tp aku tetap enjoy raya. direct one week busy dgn raya.

first raya, pegi puchong, then balik umah, teros berbelas-belas kereta serbu umah. sgt penat woh! tp menarex!

raya kedua, pergi kg.medan. ktorg jalan dari pagi sampai malam.

raya ketiga, pegi lembah subang, kota damansara & sesat kat paya jaras selama 2 jam. berpusing2 kat sane. tension jak! da ta jmpe umah, teros balik je la. da malam pon.

raya keempat, pegi kg.medan lagi coz ade rumah yg belum dilawati.. igt na g baranang, tp tak jadi coz jaoh sgt. [p/s : baranang uh name tempat, bkn berenang mandi manda :D ] .

raya kelima, beraya bersama teman2. dari 6 org, jadi la smpai ke 20 orang. 10 laki, 10 pompuan. ahha. time nga raya umah dinie, hana tye, "ka, *** ta ajak ko g open house umah die ke?". aku ckp la tak. then, hana tunjuk msj yg *** bagi. aku pon da mule rase kecik hati. but, takpela. org da ta ajak, xkn la na nyebok2 plak en? bia lah. skati kau lah ***. Happy eid je la yerh. skati la na maafkn aku atau tak. ko cume tau ko marah aku, tp ko ta pena pike ape yg ko ckp kat aku buat aku sakit hati. & kata2 ko uh slalu uat org terasa hati. ko cume pike ko betol, n ko mara bile org sala ckp sket kat ko, tp ko siket pon ta pena pike pe perasaan org bile ko dok mengutuk org. aku tawu aku bodoh, tp perlu ke ko ckp direct cam uh kat aku? heh. papelah! aha. back to d story. malas la gado2 raya camni en?

raya keenam, disebbkan aku ta dijempot ke sana, aku pon ajak la tm g jalan2. ekceli na g raya umah tm, tp segan plak. so, ktorg lepak kat kp je la coz sampai kp pon da pkol 4++. tm gerak lpas solat jumaat, dats y lambat. hmm. seronok jmpe tm. da la die da na blk kedah. uhu. :(( malam uh plak, g umah jiran2. dpt duet raya lagi :D

raya-raya seterosnye, aku dok umah je. ade jemputan ke rumah tiqa arini, tp aku ta pegi. maaf yea tiqah? xde transpot na g sane. huhu. kang aku bwk kete, tekezot plak ko. segan la. hee~ esok da nak sekolah. malas sesangat. na pra spm ag. uhu~ pape pon, slamat hari raya aidilfitri, mohon maaf zahir dan batin. pic2 sume ade dlm phone aku. usb wire plak ade kat yot, so xle na msk pic. lenkali la tgk pic yerhh (:




A F I Q A H Z A I R I Z A L

3 pencinta coklat:

+h!d[@]yah+ said... [Reply]

hehe..
camat hr raye..
bile nk dtg umh ak??

-[miracle]- said... [Reply]

slamat raya. lpas g umah tiqa, g umah ko tros lah :D

nuratiqah said... [Reply]

uh2.. begite upenye ko gduh ngn dye.. hurm.. phm2..