WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Monday, August 8, 2011

Baju raya !

Assalamualaikum ! Hello readers ! :D


yeah ! selamat sudah renew passport tadi . looks like , confirm pulang ke Indonesia this Raya . so, will not be here sepanjang minggu pertama Raya ! wehuuuu ~

psst , pakcik pakcik yang kerja kat Imigresen Malaysia semua kachak siap dengan uniform . ahh *melting. haha. gedik ! semua urusan saya tadi berjalan lancar . sebab orang tak ramai sangat . layanan diorang pun memang tiptop ! rasa muda bila mereka panggil saya "adik" . well :>

lepas daftar , kene g kaunter 6 untuk pembayaran . ada ke pakcik uh panggil "Puan Nur Afiqah". mama suruh saya pegi, tapi saya tanak sebab saya belum jadi "Puan" ! then pakcik uh gelak gelak tengok saya & cakap "CIK Nur Afiqah". saje je . saya belum kawen lah ! :(

then kene tunggu 1 jam . while waiting , saya & mama meronda tengok banyak baju raya kat PKNS ! semua baju kurung , kebaya mahupun jubah .. banyak manik ! berlabuci segala bagaii . rimass nyahh ! =="






huarghh ! semua labuci ni boleh buat gua kene migrain tahap kritikal . cantik ke ? herm , cantik la kot bagi korang . =="  tapi gua ta suka . rimas laa . gua dah la  ganas . pakai 30 saat , berterabur sume manik . kan da membazir . mama cakap , manik uh yang buat mahal . chett puii ! gua nak tanggalkan sume manik, boleh dapat murah tak ? haha :D

kalo dari Malaysia sampailah ke indonesia , semua baju raya bermanik + berlabuci , gua sanggup guna baju raya tahun tahun sebelum ni . susah sangat , pakai je la seluar jeans, biar jin takde seluar raya ni . padan muka ! :P

geng , puasa tao ! jangan sibuk nak beraya jee . puasa baru nak masuk 2 minggu . relax dulu :D




A F I Q A H Z A I R I Z A L

1 pencinta coklat:

neesaABDkarim said... [Reply]

barang raya aku dah settle pulakkk.
semanGGGGat takk ??
*aku tak tahu kenapa aku CAPSLOCKkan huruf g aku*
haha :D