WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Sunday, January 2, 2011

cuti SEMinggu sudah habis !



heyy orang kampongggg, cuti SEM aku dah habes. walaweyh! excited pulakk ann nak g balik Plola [Flora Damansara] tuhh. walopon die dlm hutan, tp aku mcm over excited plakk an dok dlm hutan tuhh. ekceli, bukan la hutan, pedalaman je. pedalaman di tengah2 Damansara. gahh ~ =="

cuti neh mmg aku dok rumah je. jadi anak mithali. ade la kuar.. g beli ice, g beli buku jamil, g tesco. thats it. patutnye g maen bowling ngan cici tp ta jadi. then, cici janji nak bank in duit je bile die dpt gaji utk tebus janji tuh balik. yeayy!! b4 pergi balik hostel, peluk cium papa dulu. haa, time ni die punye hug & kisses lain sket. almaklumlah, nak mintak duet, kene la mesra lebeyhh sket. wakaka~ :D

lepas misi berjaya, cium peluk mama pulak. ta sangka mama pon bg aku pitih. kwang kwang. syg pa & ma sgtsgt! muah muahh! wee. salam cici jugak, then g balik Plola naik waja ngan abg. abg yg hantar sbb cici malas. ciss. hehe. disebabkan kepeningan yg teramat, aku senyap je. nak tidur, takleh. mual. gahh! nak capai BF kat beg, malas. so, chill je. around 6pm..smpi hostel. dgn excitednye, bukak pintu rumah. dan ..........

.. suspen tak? ... huwarghhhhh~~

busuk gila bau! aku dah nak pengsan bau. gahh. sape yg ta mandi seminggu neh? nmpk Alina, lambai2 kat aku mcm ta penah nmpk 8 tahun. haha. aku sengih je. bau busuk uh rupenye dtg dari arah peti sejuk. ade org p matikan plug fridge. dah la byk barang. p matikan suis buat gapo? kalo nk berjimat-cermat pon, toksa la matikan suis. harghh! smpi skang, masih berbau lg. sibaik Nina dah kemas & basuh. kami tlg tgk je. :D
ehh, aku tolong sapu rumah ok! rajen. :>

esok dah start new sem. macam excited pulakk. & lg 2 hari, exam OSCE ! oh menn. dah la ta practice lgsg. wish me luck, u ollss. :D


A F I Q A H Z A I R I Z A L

6 pencinta coklat:

odahonebizz said... [Reply]

hepi new sem...blajo rajin2 ek

budiawanhutasoit said... [Reply]

cuti sudah berakhir..sekarang kembali ke dunia nyata :D

7 Situs Pembocor Rahasia yang MIRIP WikiLeaks

Ain Zulaikha said... [Reply]

hehehe nasib baik kat rumah ni tak da apa yang berbau.. just kucing beranak je kat sini, anak dia comel2..

AfiqahZ said... [Reply]

@odah one = odahone
hee. thanx a lot ! insyaAllah :)

AfiqahZ said... [Reply]

@budiawanhutasoit
haha. yeah, right. huwaa~

AfiqahZ said... [Reply]

@Ain Zulaikha
haha. kalo ade kucing kat hostel neh, kompem eika da larii. wahaha~ :P