WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Thursday, December 16, 2010

make up .

harini, tataw la housemates aku mimpi ape. masing2 bergaya sakan macam mak datin. sopan je pakai baju kurung. & make-up diorg ta penah miss lah kan. aku pulak, just pakai jeans, shirt & tudung sarung je. malas betol nak pakai kachak2. kang ade org ngorat pulakk. *perasan.


actually, semua housemates aku mmg sgt rajin bermakeup. even aku bangun at 10am pastu mandi at 11am pon..masih sempat kejar bus kol 12pm. tp if diorg, mmg tak sempat laa.diorg mmg xkn bergerak kemana2 if takde makeup kat muke diorg. diorg mmg akn bangun awal & 2 jam sblm kuar umah..mesti da siap2. 1 jam ntok makeup. 1 jam lg ntok pakai tudung. kalo tade eye liner, eye shadow, blusher & apentah lagi yg diorg pakai, diorg mmg xkn kuar umah. even nk g kedai bawah pon, diorg akn makeup dulu. terbaik kan? :D

mereka sgt pentingkan kecantikan & kekemasan kott. aku pulak, mmg sakai. rasenye, kat rumah tuu..aku sorg je kot yg ta pakai makeup benda alah neh. rimas ! aku penah pakai.. then, asek gosok mata je. habis hitam mata aku. haha :DD  gune natural beauty saje. almaklumlahh, ta pandai pakai makeup. aku lebih selesa pakai bedak & lip ice. tu pon, kekadang ta pakai. wakakaaa~

masing2 ayu berbaju kurung, berkasut tumit tinggi & bermakeup segala bagai. minggu revision je la diorg bole melaram g kolej. kalo tak,kene pakai uniform jee. haha. pakai uniform pon, makeup ta penah tinggal. rasenye, diorg tido pon pakai makeup kott. heee. bagus girls. keep the good work. mane taw nnt..time jalan2..jumpe pengarah. bole korg jadi model atau pelakon. all the best ! :)


gadis ayu . ok, kecualikan la aku dari wajah gadis ayu. aku taw aku sakai. =="

- afiqah zairizal -



A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: