WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Wednesday, November 24, 2010

tepung lagi .

setiap pagi, aku akan gerak ke cafe sebaik tiba di kolej bersama alina, nina & siti. aku akan menantikan kedatangan kuey teow goreng cafe yg sedap gilaa tuh. haha. then, aku nmpk mak buat journal. aku tgk journal aku. drpd selasa lepas ta buat hape pon. hampeh ! malas gilaa nk buat. xde ape yg menarik pon. harini buat procedure bed bath, tapid sponging, TPR, & positioning.

rehat 11 am, lepak je kat dlm practical room. rehat 1pm, kami ke Bintang Cafe. teringin mkn nasi goreng usa yg enak! time mkn, nmpk shahir. die kene ngorat ngan sorg pompuan yg tataw malu mnx num phone die. gatal gilaa kacau soami aku. ciss !! lpas rehat, masing2 jadi gilaa. bebudak laki group aku, sebok dok nyanyi2. buat show. ms.sobigah pon busy. takde pon sound ktorg. die juz kate jgn buat bising. ktorg dok atas katil pesakit pon die chill je. da penat nk marah kott. haha. time nga tgk show bebudak laki sambil join sekaki, shi a yu suro aku conteng tgn die. tulis NST which means Ngomong Sama Tangan. bebudak laen sume igt new Strait Times. pahal ntah nk buat NST kat tgn. buang masaaa . tp, aku pon conteng je laa. feveret kot bab menconteng neh. start uh, ramai bebudak conteng tgn memasing. haha.


aku buat benda neh dlm stgh jam coz tgn die berpeluh! penat aku. hahaa. laps siap, da nak balik. tanda attendance. then, salam semua abg2 aku. salam cium tangan seyh. bagus kan? adik yg baik. time g kat shahir si suami aku tuhh, aku salam die. cium tgn guna dahi bkn guna lips..:P then die kate, "yeahh, isteri mithali". aha. malu i. da la ramai bebudak kat situ. then shahir p ckp kitorg da nikah tp ta tgl serumah coz takut nnt aku pregnant time blaja. gila mangkuk seyh mamat tuhh. jatuhh saham aku & saham die skali. da xde sape nak ngorat aku. wakakak~ :DDD

da balik.. aku, alina & shi a yu turun & terus naek van. da tuhh, pintu van tutup..aku bru perasan harini hari jadi rein. nak baling tepung! time van nak jalan, nmpk bebudak laki sume nga baling tepung kat rein & die da putihh. haha. jelouss seyhh. aku ta dpt join. then fatin ckp, "nape kau ta join ka? kau bkn sukaa ke bab baling tepung kenakan org neh?". ciss. hahaa. terbalik awal plak. kalo taw, aku ta naek van dulu seyh. hampehh.

whatever it is, Happy Birthday Hazrien ! & also Happy Birthday to Hafiz Jusri. sian die demam. da 2 hari ta dtg kolej. die kate nk stop smoking. maybe dats y die demam teruk. apepon, all the best dude ! merokok membahayakan kesihatan.. jauhi rokok! :D



gadis yg ta dpt join baling tepung,
eika.


A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: