WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Wednesday, November 10, 2010

new siblings .

harini practical yg paling membosankan. well, mmg tiap hari bosan seyhh. tapi, harini paling bosan laa. sebab ms.sabogah [our new CI] nak buat physical assessment. die panggil sorg2 ntok buat benda uhh. hailahh. so, kitorg tataw nak buat ape. jadi..kitprg lepak2 je laa. then, sembang2 kosong..gelak macam org histeria. hailahh ! oh btw, aku ckp nk show gamba satu keluarga kann? ni haa. tadi aku paksa diorg snap gamba. tengok lah keluarga aku. :D


Dari kiri adalah yg paling tuaaa :

Faqar - Along
Yon - Angah
Fitrie - Achik
Eika - Adik
Wan - Bong
Alina - Su



haha. masingmasing buat mukaa gedik. cehh.


time rest kat library, tetibe suara aku hilang. lepas makan mamee, twisties & cheeszels.. suara aku mmg serak abes lahh. bukan serak, tp cam da hilang. damn! habis kene gelak. abg2 aku plak uh yg gelak. ta gunesss. then, aku mkn strepsils.. aku senyaaap je. diorg paksa2 aku cakap. hampehh betolss. lepas makan strepsils, suara aku da ok sket. then, azrry, angah & bong buat hape ntahh. lepas diorg guna kuasa dalaman kononnye, suara aku terus ok. terbaikk ahh! ni yg syg abg2 aku uh lelebey nehh. :DD

time nak mintak sign dri ms.sobigah plak, masing2 kene bebel. kene leter. die suro jawab ape yg die tye. die kate ta kesah if salah. tp, bile ktorg jawab salah, lagi laa kene marah. sian azrry si adik agkt kitorg uhh. hailahh. pelik pelik je CI kami tuhh. sukahati la ms oyy. btw, kami kene pulang tepat 6pm. so, sementara menunggu waktu.. angah, azrry, bong & shahir compete hape ntah. menari la, joget la, buat aksi yg ta sepatutnye la. hailahh. tergelak2 aku tgk. hilang tension kejap. tengss weh. :D


time neh, shahir & bong jadik pondan. ohh menn !!
*btw, aku nak mintak cerai kat shahir coz die curang !!



usu, angah, adik & adik angkat - azrry.


thanx for cheer up my life, kawankawan. even u dont know what's my probs is, but korg slalu buat aku gelak.. thanx taoo. sayang korg ketat2 seyh. :D dats y jugak aku suka kawan ngan laki. coz diorg neh jenis yg cool jep. kalo ngan pompuan, susa sket. & aku suka bila diorg da kurg mencarut. sbb sesape yg mencarut mmg kene jentik. sume takot mencarot dpan aku. bagus ! :D



gadis yg riang dgn kehadiran rakan2,
eika.


A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: